Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Low-carb: lijnzaadcrackers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   SandraYayee
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Heller? of iig koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi!
Ik heb de crackers net gemaakt, lekker zeg! Echt een mooie vervanging voor brood. Maar ik snap niet zo goed hoe ik kan bepalen of iets lowcarb is of niet. Op het pak van de lijnzaad staat namelijk dat er 13gr koolhydraten per 100gr in zit en (bruin) brood zit toch ook rond de 13 à 15 gr? Jeuk
Vergeef me als ik een stomme vraag stel, maar ik ben nog maar een beginneling in de lowcarb Er gaat een lichtje branden
Groetjes, Sandra Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 apr 2008 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
SandraYayee schreef:
Hoi!
Ik heb de crackers net gemaakt, lekker zeg! Echt een mooie vervanging voor brood. Maar ik snap niet zo goed hoe ik kan bepalen of iets lowcarb is of niet. Op het pak van de lijnzaad staat namelijk dat er 13gr koolhydraten per 100gr in zit en (bruin) brood zit toch ook rond de 13 à 15 gr? Jeuk
Vergeef me als ik een stomme vraag stel, maar ik ben nog maar een beginneling in de lowcarb Er gaat een lichtje branden
Groetjes, Sandra Bye (Nederlands=Dag)

voor 2 lijnzaadcrackers heb je maar 20 gram nodig, dus dat is slechts 3 kg in totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 apr 2008 10:17    
Vrouw Weeggegevens   Secretgirl
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ohh dat is een goeie weet ik eindelijk wat ik met mijn lijnzaad kan gaan doen die maar ligt te liggen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jun 2008 18:33    
Vrouw Weeggegevens   Emke

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Hermie schreef:

voor 2 lijnzaadcrackers heb je maar 20 gram nodig, dus dat is slechts 3 kg in totaal.

Hermie bedoelt natuurlijk 3 kh Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 05 jun 2008 22:00    

Reageer met quote
Emke schreef:
Hermie schreef:

Hermie bedoelt natuurlijk 3 kh Cool

ja dat bedoelde ik en ik wilde het wijzigen, maar dat lukte niet meer en toen ben ik vergeten een nieuw berichtje te typen. Je bent goed wakker Emke.
Bak jij ze nog wel eens? Ik vind ze nog steeds lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2008 0:16    
Vrouw Weeggegevens   Emke

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Jammer genoeg kan ik ze niet meer maken. Sinds ik verhuisd ben heb ik geen magnetron meer, die staat nog op mijn verlanglijstje want ik mis hem toch wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2008 6:56    
Vrouw Weeggegevens   mollie72
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hallo Hermie, heb het net geprobeerd en ze zijn volgens mij goed gelukt. Een klein hapje genomen, smaakte goed. Ik bewaar ze nu voor morgenochtend, voortaan maak ik ze ook vers. Er zit dus veel minder kh in dan de Atkins crackers, en ze smaken ook nog beter! Bedankt. groetjes molly

69:6/5 67:15/5 65:5/6 63:31/7 60:2/10 58:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn dat ze goed gelukt zijn, eet smakelijk smullen

Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2009 18:25    

Reageer met quote
mollie72 schreef:
Hallo Hermie, heb het net geprobeerd en ze zijn volgens mij goed gelukt. Een klein hapje genomen, smaakte goed. Ik bewaar ze nu voor morgenochtend, voortaan maak ik ze ook vers. Er zit dus veel minder kh in dan de Atkins crackers, en ze smaken ook nog beter! Bedankt. groetjes molly

Fijn te lezen dat ze lekker smaken,je kunt ze ook heel goed bewaren en ze blijven vers,dus van tevoren bakken kan ook.
Groetjes Hermie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2009 18:39    
Vrouw Weeggegevens   DeeDee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: normaal gezond voedinspatroon

Reageer met quote
Ik heb ze vorige week een keer gemaakt, maar ik vond alleen de eerste twee hapjes lekker. Daarna bleef er zo'n laagje vet ofzo aan mijn verhemelte zitten. Een soort vieze nasmaak en een raar gevoel in mijn mond... Ben ik dan de enige die deze 'koekjes' niet lekker vind?

Ik heb er uiteraard lekker beleg op gedaan, roomkaas en kipfilet, maar nog bleef dat vieze gevoel... :-s

Erg jammer, want qua krokante bite is het een aangename afwisseling!

~ Vet lijkt op geld. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen. ~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 10:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9