| Auteur |
Bericht |
SandraYayee Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 11-4-2008 Berichten: 14 Dieet: Heller? of iig koolhydraatarm Woonplaats: Krommenie - Zaanstad
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 15 apr 2008 9:56 |
|
 |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 5335 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 15 apr 2008 10:17 |
|
 |
Secretgirl Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 4-6-2008 Berichten: 46 Dieet: gezond eten Woonplaats: west brabant
|
|
ohh dat is een goeie weet ik eindelijk wat ik met mijn lijnzaad kan gaan doen die maar ligt te liggen.  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 jun 2008 18:33 |
|
 |
Emke Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2170 Dieet: Low carb Woonplaats: Haren
|
|
| Hermie schreef: |
voor 2 lijnzaadcrackers heb je maar 20 gram nodig, dus dat is slechts 3 kg in totaal. |
Hermie bedoelt natuurlijk 3 kh  |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: do 05 jun 2008 22:00 |
|
 |

|
|
| Emke schreef: | | Hermie schreef: |
voor 2 lijnzaadcrackers heb je maar 20 gram nodig, dus dat is slechts 3 kg in totaal. |
Hermie bedoelt natuurlijk 3 kh  |
ja dat bedoelde ik en ik wilde het wijzigen, maar dat lukte niet meer en toen ben ik vergeten een nieuw berichtje te typen. Je bent goed wakker Emke.
Bak jij ze nog wel eens? Ik vind ze nog steeds lekker. _________________ Droom van morgen, Herinner je gisteren, maar Geniet vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 06 jun 2008 0:16 |
|
 |
Emke Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2170 Dieet: Low carb Woonplaats: Haren
|
|
| Jammer genoeg kan ik ze niet meer maken. Sinds ik verhuisd ben heb ik geen magnetron meer, die staat nog op mijn verlanglijstje want ik mis hem toch wel. |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: vr 06 jun 2008 6:56 |
|
 |
mollie72 Mega Weegclubfan

|
|
Hallo Hermie, heb het net geprobeerd en ze zijn volgens mij goed gelukt. Een klein hapje genomen, smaakte goed. Ik bewaar ze nu voor morgenochtend, voortaan maak ik ze ook vers. Er zit dus veel minder kh in dan de Atkins crackers, en ze smaken ook nog beter! Bedankt. groetjes molly_________________
69:6/5 67:15/5 65:5/6 63:31/7 60:2/10 58: |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 apr 2009 18:21 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55906 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Fijn dat ze goed gelukt zijn, eet smakelijk  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 apr 2009 18:25 |
|
 |

|
|
| mollie72 schreef: | | Hallo Hermie, heb het net geprobeerd en ze zijn volgens mij goed gelukt. Een klein hapje genomen, smaakte goed. Ik bewaar ze nu voor morgenochtend, voortaan maak ik ze ook vers. Er zit dus veel minder kh in dan de Atkins crackers, en ze smaken ook nog beter! Bedankt. groetjes molly |
Fijn te lezen dat ze lekker smaken,je kunt ze ook heel goed bewaren en ze blijven vers,dus van tevoren bakken kan ook.
Groetjes Hermie _________________ Droom van morgen, Herinner je gisteren, maar Geniet vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 mei 2009 18:39 |
|
 |
DeeDee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2007 Berichten: 238 Dieet: normaal gezond voedinspatroon Woonplaats: Almere
|
|
Ik heb ze vorige week een keer gemaakt, maar ik vond alleen de eerste twee hapjes lekker. Daarna bleef er zo'n laagje vet ofzo aan mijn verhemelte zitten. Een soort vieze nasmaak en een raar gevoel in mijn mond... Ben ik dan de enige die deze 'koekjes' niet lekker vind?
Ik heb er uiteraard lekker beleg op gedaan, roomkaas en kipfilet, maar nog bleef dat vieze gevoel... :-s
Erg jammer, want qua krokante bite is het een aangename afwisseling!_________________
~ Vet lijkt op geld. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen. ~ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 mei 2009 10:27 |
|
 |
|