| Auteur |
Bericht |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 5335 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
gewoon lekker uitproberen. Je kunt ook gewoon een paar eitjes klutsen en daar zemelen doorroeren en dan bakken,is ook prima te doen, lekker plakje kaas meebakken en smullen maar.
Veel succes
eneeh, ik doe altijd lekker veel beleg op mijn crackers,mmmm, heerlijk _________________ Droom van morgen, Herinner je gisteren, maar Geniet vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 mei 2009 11:13 |
|
 |
Jeanette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 5640 Dieet: "the no diet project"
|
|
Het is al wel een wat ouder topic. Maar ik wil toch even toevoegen dat ze ook in de oven heerlijk worden.
Gewoon ongeveer 8 min/220 gr. (even in de gaten houden) je ziet wel wanneer ze een beetje gaan krullen.
En ik heb ze niet eens omgedraaid of deurtje openzetten. Even af laten koelen en smullen maar._________________ Het beste dieet is het dieet dat je kunt volhouden
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 24 jun 2009 12:30 |
|
 |
Piranhaaitje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-4-2008 Berichten: 368 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Ergenshierdichtbij
|
|
Ik vind dit wel een prachtrecept! Maar ik hoop wel dat het goed te kauwen is.. (de Atkins krackers zijn een aanslag op mijn tanden , ik hoop deze niet) |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 aug 2009 23:46 |
|
 |

|
|
| Nee hoor, deze zijn geen aanslag op je tanden, ze zijn lekker bros. _________________ Droom van morgen, Herinner je gisteren, maar Geniet vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 aug 2009 7:32 |
|
 |
Piranhaaitje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-4-2008 Berichten: 368 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Ergenshierdichtbij
|
|
De tarwezemelen heb ik gevonden.. Maar de gebroken lijnzaad niet (bij Appie niet, de lokale reformzaak is met vakantie alsmede de drogist )
Morgen maar weer eens op zoek.. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 aug 2009 18:20 |
|
 |

|
|
Ik maak ze met hele lijnzaadjes. Gewoon bij super de boer bij de reform spullen_________________ Het beste dieet is het dieet dat je kunt volhouden
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 aug 2009 20:16 |
|
 |

|
|
| ik maak ze met zonnatura gebroken lijnzaad, ik koop ze bij de C1000 _________________ Droom van morgen, Herinner je gisteren, maar Geniet vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 aug 2009 20:43 |
|
 |

|
|
Ik kon niet op de naam komen!!! hi hi klopt Zonnatura_________________ Het beste dieet is het dieet dat je kunt volhouden
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 14 aug 2009 6:31 |
|
 |

|
|
| Jeanette schreef: | | Ik kon niet op de naam komen!!! hi hi klopt Zonnatura |
heb je ook last van alzheimer light,hahahaha, zo noem ik het altijd.
groetjes Hermie _________________ Droom van morgen, Herinner je gisteren, maar Geniet vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 aug 2009 14:06 |
|
 |
Kadootje40 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 9-11-2009 Berichten: 3 Dieet: grip op koolhydraten Woonplaats: West-Friesland
|
|
Je kunt er ook wat geraspte kaas doorheen doen en/of wat pijnboompitjes. Dan smaken ze alweer anders.
Zelf ben ik er niet zo gek op, zal ook eens met vezels proberen |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 nov 2009 22:30 |
|
 |
|