Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Atkins:kaascracker

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   DeeDee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: normaal gezond voedinspatroon

Reageer met quote
Gisteren heb ik rookkaas gekocht en zojuist heb ik ontbeten met kaascracker! smullen wat is dat lekker zeg! smullen
Ook handig dat het met gewone kaas kan. Dat heb ik sowieso altijd in huis. En de variatie met ham moet ik ook nog eens uitproberen. Atkins betekent echt lekker eten! Lachen

~ Vet lijkt op geld. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen. ~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2009 8:37    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Toen ik dit las heb ik dat gelijk geprobeerd met rookkaas en geweldig , gelukt en heerlijk.

Volgende dag naar Lidl en alle 4 soorten rookkaas gekocht. Thuisgekomen direkt in de magnetron, maar helaas lukt niet erg want het zijn vierkante plakjes. Niet te geloven toch. Alle standen en tijden geprobeerd maar de buitenkanten worden donkerbruin en in het midden is het dan nog zacht.

Volgende dag (was gisteren) boodschappen wezen doen bij Aldi, gelukkig daar hebben ze ronde plakjes.

Vanmorgen begonnen met kaasplakjes van Aldi, maar die kwamen er donkerbruin uit. Wat bleek de kaas was al op kamertemperatuur, dus lukt ook niet erg; of te bruin of in de midden nog vloeibaar.

De kaas van de Lidl maar in de oven laten smelten, wat niet echt lukt, maar wel een lichtbruine cracker, die wel smaakt.

Wie herkent dit????, ik hoor graag.
Groetjes

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2009 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
ik gebruik langwerpige plakken gewone kaas(belegen of oud) Het bakpapier leg in op de schaal van de magnetron, niet op een bordje.
Probeer eerst een halve minuut, dan even deurtje open,kijken hoe het is en dan weer een halve minuut. Je hoeft echt niet perse ronde plakjes te gebruiken hoor.
Als je een tefalpan hebt,kun je ze daar ook in bakken, eerst lijkt het net of ze uitlopen,maar dat komt wel goed.
groetjes Hermie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2009 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Droopy
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Camebridge

Reageer met quote
Wat ook erg lekker is ter variatie een beetje uien-, paprika- of kerriepoeder op de plakjes kaas strooien voor je ze de magnetron in doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 13:52    
Vrouw Weeggegevens   marianne37

Dieet: low carb

Reageer met quote
Dit is echt super lekker!!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2010 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Mollie1953
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Ik gebruik de rookkaas van de Liddl en doe 2 plakjes tegelijk. Ik leg ze tussen bakpapier en doe ze dan 1,5 minuut op de hoogste stand van de magnetron.
Even al laten koelen en dan zijn ze lichtbruin, knapperig en makkelijk los te maken.
ik besmeer ze dik met roomboter en smullen maar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Celli

Dieet: Low Carb

Reageer met quote
Gisteren ontdekt. Ik had toevallig de Lidl rookkaas in huis. Mijn magnetron kan niet op 750, dus 1 minuut op 1000 gedaan. Op een teflon velletje. De eerste lukte meteen. Heerlijke snack.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2010 16:57    
Vrouw Weeggegevens   essie79
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: low carb

Reageer met quote
Bij Xenos hebben ze ook bruchetta (als ik het goed schrijf) kruiden die kan je er ook overheen doen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Liefje

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Wil-Sophie schreef:
Ben de hele ochtend bezig met rookkaas om er crackers van te maken ,ze plakken gigantisch aan het bakpapier vast en eet dus papier, het lukt niet, stop er nu mee want ik heb het al zo vaak geprobeerd, eet de kaas zowel.

Waarom niet gewoon op een bord? Dat werkt toch ook? En het plakt ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 15:17    
Vrouw Weeggegevens   Agness
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonde leefstijl

Reageer met quote
Ze zijn lekerrrrrrr Erg blij OMG ik hou van deze leefstijl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010 20:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4