Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Atkins:kaascracker

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend  Liza
Gast

Reageer met quote
Het gaat heel makkelijk Mixer, even zonder boter in een anti-aanbakpan gewoon uit laten bakken, halverwege keren en ze zijn echt lekker en handig om iets op te doen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2004 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Je kan het beste zo'n vel kopen bij de Blokker Wil, die kan je ook hergebruiken en er blijft echt niets aan kleven, succes en Wil.............ze zijn zo lekker smullen smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2004 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
O dat spul heb ik Ines, nou Marian weet je wat ik deed, 1 rondje bakpapier en dan een rondje kaas en dan weer bakpapier enz dus een stapeltje tegelijk, dus je moet elk keer 1 plakje tegelijk doen? wat een gedoe, ik ben nog van de gas en electra sparende generatie Kerst lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2004 9:41    

Reageer met quote
Nou gelukt hoor, ik ging niet zorgvuldig genoeg te werk, ?©?©n van mijn tekortkomingen. In ieder geval bedankt voor de tips.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2004 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Mixer schreef:
O dat spul heb ik Ines, nou Marian weet je wat ik deed, 1 rondje bakpapier en dan een rondje kaas en dan weer bakpapier enz dus een stapeltje tegelijk, dus je moet elk keer 1 plakje tegelijk doen? wat een gedoe, ik ben nog van de gas en electra sparende generatie Kerst lach

Wil...Wil..., je bent er een uit duizenden Grap Grap Grap

Zijn ze nu gelukt Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2004 10:27    

Reageer met quote
Mixer schreef:
Ben de hele ochtend bezig met rookkaas om er crackers van te maken ,ze plakken gigantisch aan het bakpapier vast en eet dus papier, het lukt niet, stop er nu mee want ik heb het al zo vaak geprobeerd, eet de kaas zowel.

Nu gaat het goed, ik liet ze niet drogen, juffrouw ongeduld, maar het is heerlijk met rookkaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2004 18:14    
Vrouw Weeggegevens   Sil
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dieet Atkins

Reageer met quote
Heb het nu ook net gemaakt. Ik had alleen geen bakpapier kunnen vinden bij mijn vriendin Lachen Maar heb nu wel lekkere kaaskruimels. Maar als ik vanavond thuiskom, dan ga ik het nogmaals proberen. Ik had vanmorgen al rookkaas gehaald. Ben benieuwd Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2005 16:00    
Vrouw Weeggegevens   Sil
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gedverderrie, ik ben nu thuis, en dus gelijk een kaascracker geprobeert, drie minuten in de magnetron. Blijk ik dus een hoger watt aan magnetron te hebben, dus was hij een beetje erg veel aangebrand. Ik heb toch geproefd, maarre mmmmmzzzzzzzz niet lekker. Vanavond nog eens proberen Lachen Lachen Lachen jaja, zo kom ik wel aan mijn onsje kaas :wink:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2005 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Sil schreef:
Gedverderrie, ik ben nu thuis, en dus gelijk een kaascracker geprobeert, drie minuten in de magnetron. Blijk ik dus een hoger watt aan magnetron te hebben, dus was hij een beetje erg veel aangebrand. Ik heb toch geproefd, maarre mmmmmzzzzzzzz niet lekker. Vanavond nog eens proberen Lachen Lachen Lachen jaja, zo kom ik wel aan mijn onsje kaas :wink:

En weer wat geleerd over je eigen magetron!

Libby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2005 17:22    
Vrouw Weeggegevens   Sil
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb dat ding al 13 jaar, en nog steeds ken ik hem niet. Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2005 22:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4