| Auteur |
Bericht |
DeeDee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2007 Berichten: 238 Dieet: normaal gezond voedinspatroon Woonplaats: Almere
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 mei 2009 8:37 |
|
 |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
Toen ik dit las heb ik dat gelijk geprobeerd met rookkaas en geweldig , gelukt en heerlijk.
Volgende dag naar Lidl en alle 4 soorten rookkaas gekocht. Thuisgekomen direkt in de magnetron, maar helaas lukt niet erg want het zijn vierkante plakjes. Niet te geloven toch. Alle standen en tijden geprobeerd maar de buitenkanten worden donkerbruin en in het midden is het dan nog zacht.
Volgende dag (was gisteren) boodschappen wezen doen bij Aldi, gelukkig daar hebben ze ronde plakjes.
Vanmorgen begonnen met kaasplakjes van Aldi, maar die kwamen er donkerbruin uit. Wat bleek de kaas was al op kamertemperatuur, dus lukt ook niet erg; of te bruin of in de midden nog vloeibaar.
De kaas van de Lidl maar in de oven laten smelten, wat niet echt lukt, maar wel een lichtbruine cracker, die wel smaakt.
Wie herkent dit????, ik hoor graag.
Groetjes_________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 jun 2009 12:22 |
|
 |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 5335 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
ik gebruik langwerpige plakken gewone kaas(belegen of oud) Het bakpapier leg in op de schaal van de magnetron, niet op een bordje.
Probeer eerst een halve minuut, dan even deurtje open,kijken hoe het is en dan weer een halve minuut. Je hoeft echt niet perse ronde plakjes te gebruiken hoor.
Als je een tefalpan hebt,kun je ze daar ook in bakken, eerst lijkt het net of ze uitlopen,maar dat komt wel goed.
groetjes Hermie _________________ Droom van morgen, Herinner je gisteren, maar Geniet vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jul 2009 17:42 |
|
 |
Droopy Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 21-10-2009 Berichten: 1 Dieet: Camebridge Woonplaats: Hoofddorp
|
|
| Wat ook erg lekker is ter variatie een beetje uien-, paprika- of kerriepoeder op de plakjes kaas strooien voor je ze de magnetron in doet. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 okt 2009 13:52 |
|
 |
marianne37 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 6-2-2010 Berichten: 9 Dieet: low carb Woonplaats: dinteloord
|
|
| Dit is echt super lekker!!!!!!! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 feb 2010 10:12 |
|
 |
Mollie1953 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-1-2009 Berichten: 65 Dieet: Grip op koolhydraten Woonplaats: Brabant
|
|
Ik gebruik de rookkaas van de Liddl en doe 2 plakjes tegelijk. Ik leg ze tussen bakpapier en doe ze dan 1,5 minuut op de hoogste stand van de magnetron.
Even al laten koelen en dan zijn ze lichtbruin, knapperig en makkelijk los te maken.
ik besmeer ze dik met roomboter en smullen maar!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2010 11:23 |
|
 |
Celli Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 4-5-2010 Berichten: 3 Dieet: Low Carb Woonplaats: Muiden
|
|
Gisteren ontdekt. Ik had toevallig de Lidl rookkaas in huis. Mijn magnetron kan niet op 750, dus 1 minuut op 1000 gedaan. Op een teflon velletje. De eerste lukte meteen. Heerlijke snack._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 05 mei 2010 16:57 |
|
 |
essie79 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Bij Xenos hebben ze ook bruchetta (als ik het goed schrijf) kruiden die kan je er ook overheen doen  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 mei 2010 20:16 |
|
 |
Liefje Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
| Wil-Sophie schreef: | | Ben de hele ochtend bezig met rookkaas om er crackers van te maken ,ze plakken gigantisch aan het bakpapier vast en eet dus papier, het lukt niet, stop er nu mee want ik heb het al zo vaak geprobeerd, eet de kaas zowel. |
Waarom niet gewoon op een bord? Dat werkt toch ook? En het plakt ook niet. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 26 mei 2010 15:17 |
|
 |
Agness Mega Weegclubfan

|
|
Ze zijn lekerrrrrrr OMG ik hou van deze leefstijl_________________  |
|