| Auteur |
Bericht |
yvet30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-8-2010 Berichten: 740 Dieet: SONJA BAKKER Woonplaats: culemborg
|
|
wat wij weleens klaar maken voor bijv.tussendoor of na het eten 8is een smoothie
je kunt zelf bepalen welk fruit je gebruikt
wij hebben al een paar keer smoothie gemaakt van banaan, mango,meloen, sinaasappelsap
eerst het fruit pureren en dan ijsklontjes erbij
met aardbeien is het ook lekker_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 23 aug 2010 9:40 |
|
 |
Moos43 Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 13-9-2010 Berichten: 15 Dieet: weight watchers Woonplaats: Rotterdam
|
|
Ik maak ook vaak een smoothie, maar dan met magere youghurt.
Het fruit varieert.
heeft iemand nog lekkere smoothie recepten?_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 13 sep 2010 9:30 |
|
 |
tromke Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 5-1-2010 Berichten: 256 Dieet: streep je slank dieet Woonplaats: Echtenerbrug
|
|
FF een upje
mijn smoothy:
100 gram verse bladspinazie
1 banaan
1 appel
Water tot gelijke hoogte toevoegen
En blenden maar
heerlijk zoet, al zou je het niet zo zeggen! Echt één van mn favorieten! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 06 mei 2011 22:08 |
|
 |
Axie Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-6-2011 Berichten: 119 Dieet: Dr.Frank Woonplaats: Staphorst
|
|
Ben helemaal bezig met smoothies de laatste tijd. Makkelijk en je krijgt heel veel groentes naar binnen. Wat ik anders altijd een heel probleem vind.
Mijn favoriet is 100 gr bladspinazie + 1 avocado + 1 banaan + 500 ml. Zo lekker!
Ik ben nog aan het uitproberen, allerlei groentes zo'n 100 gr met daarbij 2 fruit. Zo ben je heel erg gezond bezig en zonder toevoegingen die in kant en klaar producten zitten.
Tussendoor blijf ik het Dr. Frank dieet volgen. Gaat prima samen._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 apr 2013 8:00 |
|
 |
Axie Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-6-2011 Berichten: 119 Dieet: Dr.Frank Woonplaats: Staphorst
|
|
Met 500 ml bedoelde ik natuurlijk water.  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 apr 2013 8:01 |
|
 |
precious222 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-9-2010 Berichten: 382 Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)
|
|
maak elke keer de fout om er eerst water in te doen in mijn blender dat heb ik op youtube gezien maar het smaakt voor geen meter bij mijn fruitsmootie.
Moet er eigenlijk wel water bij?
Groetjes Precious_________________ Weer peentjes zweten om mijn ideale gewicht te bereiken....
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 jun 2013 21:02 |
|
 |
Axie Vaste Weegclubfan

|
|
| precious222 schreef: | maak elke keer de fout om er eerst water in te doen in mijn blender dat heb ik op youtube gezien maar het smaakt voor geen meter bij mijn fruitsmootie.
Moet er eigenlijk wel water bij?
Groetjes Precious |
Hoi Precious! Dat is echt geen fout hoor. Maar het is beter voor je blender om er wat water bij in te doen. Probeer het anders met een klein glaasje water, zo'n 150 ml. Dan doen de mesjes het goed en proef je de smaak van de smoothie beter.
Natuurlijk zou je er ook een extra appel bij in kunnen doen. Dit maakt de smoothie ook direct dikker.
Ook zou je natuurlijk wat yoghurt, melk of i.d. erbij kunnen doen. Misschien vind je dat lekker.
Ik zou zeggen, gewoon lekker gaan uitproberen! Maar er zeker wat vocht bij doen.
Vandaag doe ik watermeloen met komkommer in de smoothie, daar hoeft ook vast en zeker maar heel weinig water bij.
Veel plezier met je smoothies!  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jun 2013 7:52 |
|
 |
precious222 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-9-2010 Berichten: 382 Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)
|
|
o is dat alleen voor de mesjes, ik vind het echt niet smaken.
Ik heb vandaag 1 banaan en 2 kiwi`s gedaan zonder water smaakte veel beter_________________ Weer peentjes zweten om mijn ideale gewicht te bereiken....
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 jun 2013 15:20 |
|
 |
Axie Vaste Weegclubfan

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 jun 2013 11:44 |
|
 |
MB Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-4-2012 Berichten: 217 Dieet: Gezond eten en sporten
|
|
ik maakte zelf altijd mijn smoothie met yoghurt + fruit!
maar heb dit weekend eens een keer geprobeerd om fruit + 7-up light te doen (idee van de website van Weight Watchers) en dit was superlekker!!
degene die Weight Watchers doen: met 7-up light heb je dus een smoothie voor 0 punten!!
eetsmakelijk en heel erg veel succes nog!!
MB  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 30 sep 2013 20:53 |
|
 |
|