Onderwerp menu

Forum: Lowcarb Recepten
Subforum: Grip op Koolhydraten recepten
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



"Bruin" brood

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jooltje64
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 14-1-2011
Berichten: 65
Dieet: gok


  Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Er zijn er meer hoor... je zult wel ervaren dat we hier niet zo overal 'bovenop zitten' als op het gokforum, maar dat komt omdat ik van mening ben dat een dieet voor jou moet werken en niet andersom. De eerste 6 weken zijn belangrijk om het boek zo goed mogelijk 'naar de letter' te volgen, maar je zult er ook je eigen draai aan moeten mogen geven, anders houd je het niet de rest van je leven vol en dat is in principe wel de bedoeling. Lachen



Zo is het, en ik ga zo weer even in het boek lezen en het lekkere brood notenbrod maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2011 13:11    
Vrouw Weeggegevens   jooltje64
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 14-1-2011
Berichten: 65
Dieet: gok


  Reageer met quote
Cabogirl schreef:
Ik vind niet dat ze er boven op zitten hoor. Het is daar ook heel gezellig. En ik vind daar veel info die ik hier mis, omdat ze daar meer gok topics hebben. Maar iedereen moet doen wat ie zelf leuk vindt, toch?


ja en zo steken we van allerbei weer veel op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2011 13:12    
Vrouw Weeggegevens   jooltje64
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 14-1-2011
Berichten: 65
Dieet: gok


  Reageer met quote
gisteren het notenbrood gebakken,morgen mee naar het werk nemen en heerlijk genieten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jan 2011 9:09    
Vrouw Weeggegevens   xSuus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-1-2011
Berichten: 182
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Welk vd twee notenbroden die in dit topic staan kun je in je KH-arme maaltijden nemen? En als het allebei is, welke is het beste? Uitlachen

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2011 14:26    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 5-6-2008
Berichten: 62914
Dieet: OERgezond


  Reageer met quote
Het 'bruin brood' van Sherma is het minste in kh, het notenbrood van Jolanda bevat minstens 70 gram kh (zelfs 90 als je 200 gr. kokos gebruikt) dus moet je er minimaal 14 (16) sneden van snijden om niet hoger uit te komen dan 5 gr. kh per st.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2011 14:42    
Vrouw Weeggegevens   xSuus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-1-2011
Berichten: 182
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Dank je wel!

Ik ga 'm morgen proberen met wat kleine aanpassingen.
Iets meer amandelen dan walnoten en hazelnoten (als ik goed kijk op internet zitten er minder koolhydraten in amandelen) en met wat lijnzaad. En dan gewoon 100gram kokos, dan houd ik het een beetje binnen de perken. Ben benieuwd!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2011 15:46    
Vrouw Weeggegevens   larakaspers
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 14-3-2013
Berichten: 40
Dieet: Grip op koolhydraten


  Reageer met quote
Dit is werkelijk heerlijk!

Al 2 x gemaakt, in sneetjes gesneden en ingevroren.

Dan kan ik er een broodje uithalen in de avond en lekker in de ochtend van smikkelen!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 0:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2