Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



SB Kaneelmuffins 1ste fase

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 54000
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Kaneelmuffins 1ste fase

Ingredienten :

3 eieren
zoetstof
kaneel
cottage cheese

Bereiding :

Voeg de ingredienten bij elkaar, mix ze met een garde, mixer of in een keukenmachine.
Vul de muffinvorm. Zet het vervolgens in een voorverwarmde oven, ong. 190-200 graden Celsius; ong. 25-30 minuten laten bakken, totdat de binnenkant droog is (met een vork controleren evt.)

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 aug 2006 15:25    
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 7352
Dieet: Cohen


  Reageer met quote
deze ga ik zeker een keertje proberen, lijkt me echt zalig.

groetjes carla

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 sep 2006 16:59    
Onbekend Weeggegevens   Sencha
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 17-9-2006
Berichten: 16



  Reageer met quote
hoi,

heb ze ondertussen gemaakt....ben alleen niet zeker van de hoeveelheid cottage cheese ivt de eieren. Moet het echt een hele dikke brei zijn eer dat je ze in de vormpjes doet of moet het eerder vloeibaar blijven?

Als ik op de muffins duw, hoor ik dat ze volgens mij nog wat vochtig zijn? (= "soppig" geluid ;0)) Dus te weinig cottage cheese gebruikt misschien waardoor deze te nat blijven?....heb ze nu op 45 min in de oven gehad op 200 graden, echter na 30 minuten wat lager gezet daar ze anders te bruin werden.....doe ik iets verkeerds?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2006 23:48    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 54000
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Als ze te nat blijven dan zou ik de kaas minderen ,want de eieren zijn echt in 25 min gaar.

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 6-2-2004
Berichten: 26121
Dieet: Low-carb


  Reageer met quote
ja Ellen, maar hoeveel cottage cheese? 1 heel bakje? 2 eetlepels? 3 eieren is best veel vocht, dus hoeveel aan kaas moet je dan bijmengen?

_________________
Gedichten-van-Catharina-Mayra
Zijn in nu in totaal 100.000 keer gelezen.
Dank aan Ellen en Helma!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 20:53    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 54000
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
ja erg ben ik he,ik weeg nooit kijk naar het beslag en denk zo is het goed Schaam Schaam

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2006 21:56    
Vrouw Weeggegevens   dirndl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-11-2009
Berichten: 198
Dieet: Gezond eten
Woonplaats: Brixen im Thale


  Reageer met quote
Deze heb ik geprobeerd en ze zijn lekker. Wel jammer dat de cottage cheese naar beneden zakt, dus de volgende keer zal ik die eerst maar eens fijnmalen in de keukenmachine.

Ze lijken me ook erg lekker met speculaaskruiden, of misschien gaat het ook wel met vanille proteinepoeder, maar dat heb ik net pas gekocht en moet er nog mee experimenteren.

LG, Dirndl

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2009 11:17    
Vrouw Weeggegevens   melkmeisje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-7-2009
Berichten: 420
Dieet: Dr Frank (low-carb)
Woonplaats: Nijkerk


  Reageer met quote
Kan iemand mij vertellen hoeveel er precies van de cootagechees in moet? 1 eetlepel, 2.... of meer?
En als ik stavia wil gebruiken als zoetstof, hoeveel druppels dan ongeveer?
Heb al met wat andere recepten geexperimenteerd maar ik heb er gewoon geen gevoel voor Schaam Schaam

Alvast bedankt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 15:18    
Vrouw Weeggegevens   essie79
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 8-5-2010
Berichten: 43
Dieet: low carb


  Reageer met quote
het lijkt me heerlijk, maar inderdaad hoeveel cottage cheese gaat hierin ? Dan nog even uitrekenen hoeveel koolhydraten per cakje Lach, maar veel zal dat niet zijn in ieder geval.
Lijkt me een heerlijk tussendoortje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2010 21:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1