Wat mag ik hier?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
*Als je inlogd mag je meer.
| Auteur |
Bericht |
Belgje Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Ik had vandaag een paar vrienden op bezoek en dat gaat altijd gepaard met gebak eten , ik ben nog al iemand die graag experimenteert met van alles en vandaag hebben ze allemaal mee gegeten aan dit revolutiebrood, ik heb er gewoon een soort taart van gemaakt
ik had zo'n platte koek gebakken, laten afkoelen en dan in 4 gelijke plakken gesneden, iedere laag heb ik besmeerd met zachte boter gemengd met cacaopoeder en een klein beetje zoestof, de bovenste laag heb ik ook besmeerd met dit mengsel en dan bovenaan heb ik cacaopoeder gestrooid, zag er zo een beetje uit als een javanais taart en ze vonden het heel lekker. Deze zal nog op het menu staan en ik denk dat je het nog met andere dingen kan combineren, ik denk dan aan een soort creme gemaakt van mascarponekaas.....
Bedankt voor het recept
Belgje_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 sep 2009 20:25 |
|
 |
dirndl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-11-2009 Berichten: 198 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Brixen im Thale
|
|
Ik heb het brood vandaag gebakken, ik vond het vooral erg droog uitvallen, misschien verwerk ik er volgende keer wat gesmolten boter in.
Wel heerlijk makkelijk als oprolboterhammetje zeg.
Vanavond eet de rest van de familie pizza en ik doe gewoon lekker mee door een eigen pizza variatie te maken met de zaken die ik in fase 1 mag eten.
Er komt sowieso shoarmavlees op en verder wat verschillende kaassoorten.
Heb er nu al zin in
LG, Dirndl_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 29 nov 2009 15:20 |
|
 |
|
 |
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige 1, 2
|