Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Atkins:eigen variant op revolutiebrood uit het boek

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Belgje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ik had vandaag een paar vrienden op bezoek en dat gaat altijd gepaard met gebak eten , ik ben nog al iemand die graag experimenteert met van alles en vandaag hebben ze allemaal mee gegeten aan dit revolutiebrood, ik heb er gewoon een soort taart van gemaakt
ik had zo'n platte koek gebakken, laten afkoelen en dan in 4 gelijke plakken gesneden, iedere laag heb ik besmeerd met zachte boter gemengd met cacaopoeder en een klein beetje zoestof, de bovenste laag heb ik ook besmeerd met dit mengsel en dan bovenaan heb ik cacaopoeder gestrooid, zag er zo een beetje uit als een javanais taart en ze vonden het heel lekker. Deze zal nog op het menu staan en ik denk dat je het nog met andere dingen kan combineren, ik denk dan aan een soort creme gemaakt van mascarponekaas.....

Bedankt voor het recept
Belgje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2009 20:25    
Vrouw Weeggegevens   dirndl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb het brood vandaag gebakken, ik vond het vooral erg droog uitvallen, misschien verwerk ik er volgende keer wat gesmolten boter in.
Wel heerlijk makkelijk als oprolboterhammetje zeg.

Vanavond eet de rest van de familie pizza en ik doe gewoon lekker mee door een eigen pizza variatie te maken met de zaken die ik in fase 1 mag eten.
Er komt sowieso shoarmavlees op en verder wat verschillende kaassoorten.
Heb er nu al zin in Erg blij

LG, Dirndl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009 15:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2