Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Lowcarb: slagroomtruffels

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1390
Dieet: Cambridge Dieet
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Ines schreef:
75 ml Jos?© anders kan je er ook geen bergjes meer van maken, wat zijn ze goddelijk, ik ga ze donderdag of vrijdag maken, worden 2 bakdagen voor me, vreselijk................ Grap Grap


Oke, dank je wel Ines.
Ik ga ze zometeen maken, heb ik vanavond iets te snoepen
Heb het meteen in het recept maar aangepast :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2004 15:08    
Vrouw   Duivoltje
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 10-2-2004
Berichten: 10

Woonplaats: amsterdam


  Reageer met quote
sorry lieve mensen dat ik zo laat antwoord geef op jullie vragen..
ben zelf al een tijdje niet meer hier geweest, af en toe kijk ik nog wel naar reacties, maar er zijn ineens heel veel berichten bijgekomen Schaam Schaam

ik zie dat jullie elkaar al een beetje geholpen hebben, maar vond t wel zo netjes nog even wat te plaatsten Lach

ik heb costar een persoonlijk bericht gestuurd over dat mixen, ik zelf deed dat altijd met de mixer, als je lang genoeg doormixt, wordt de slagroom stijver en mixt dat makkelijker door de boter heen..
uiteindelijk hoort er dan geen vocht meer vanaf te komen, of hoogstens maar een paar druppeltjes..

wat betreft de hoeveelheid slagroom die je erbij moet doen , dat is 75 ML
ik zelf deed er soms ook wel wat meer mij om er een romerige smaak aan te krijgen, maar dat is iedereen zijn/haar eigen smaak Lach

ik hoop dat jullie t zo weer allemaal een beetje begrijpen, als er echt nog dringende vragen zijn, kunnen jullie die beter naar mij mailen of een persoonlijk bericht sturen.. dan krijg ik een melding in mijn inbox namelijk Lach

ik zal ook weer wat vaker hier komen controleren, want ik merk dat de truffel weer erg in trek is Uitlachen

groetjes wendy

_________________
Zet um op allemaal he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2004 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1390
Dieet: Cambridge Dieet
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
De truffels zijn gewoon heerlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2004 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Heb de eerste helft gedaan zoals duivoltje zei, slagroom stijf kloppen en dan de boter erbij, blijf ik toch geen goed idee vinden, er komt zoveel vocht vanaf en dat is logisch want slagroom en boter verdragen elkaar geslagen niet, dus doe de volgende lading met ongeslagen slagroom, zo heb ik het de eerste keer ook gedaan met de staafmixer en dan worden ze perfekt :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2004 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 7352
Dieet: Cohen


  Reageer met quote
ik heb een makkelijkere versie gemaakten die is heerlijk, gewoon de boter en slagroom en zoetstof mixen dan geraspte chocolade erdoor , bergjes maken en eventjes in de vriezer dan door de cacao halen en klaar, ik heb zelf in iedere een klein stukje chocolade gedaan, een verrassing. neem ze mee voor mijn nichtje die geen suiker mag en die normaal van veel mensen snoepjes krijgt die ze dan niet mag en dat vind ik altijd zo sneu, dus nu heb ik deze voor haar gemaakt maar er zijn er al een paar op natuurlijk en mijn eigen meiden vinden ze ook heerlijk.
groetjes carla

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2005 14:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3