| Auteur |
Bericht |
Liza Gast
|
|
| Het gaat heel makkelijk Mixer, even zonder boter in een anti-aanbakpan gewoon uit laten bakken, halverwege keren en ze zijn echt lekker en handig om iets op te doen. |
|
| Naar boven |
| |
Geplaatst: zo 07 nov 2004 22:19 |
|
 |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Je kan het beste zo'n vel kopen bij de Blokker Wil, die kan je ook hergebruiken en er blijft echt niets aan kleven, succes en Wil.............ze zijn zo lekker  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 nov 2004 9:05 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
O dat spul heb ik Ines, nou Marian weet je wat ik deed, 1 rondje bakpapier en dan een rondje kaas en dan weer bakpapier enz dus een stapeltje tegelijk, dus je moet elk keer 1 plakje tegelijk doen? wat een gedoe, ik ben nog van de gas en electra sparende generatie  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 nov 2004 9:41 |
|
 |

|
|
| Nou gelukt hoor, ik ging niet zorgvuldig genoeg te werk, ?©?©n van mijn tekortkomingen. In ieder geval bedankt voor de tips. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 nov 2004 10:10 |
|
 |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
| Mixer schreef: | O dat spul heb ik Ines, nou Marian weet je wat ik deed, 1 rondje bakpapier en dan een rondje kaas en dan weer bakpapier enz dus een stapeltje tegelijk, dus je moet elk keer 1 plakje tegelijk doen? wat een gedoe, ik ben nog van de gas en electra sparende generatie  |
Wil...Wil..., je bent er een uit duizenden
Zijn ze nu gelukt  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 nov 2004 10:27 |
|
 |

|
|
| Mixer schreef: | | Ben de hele ochtend bezig met rookkaas om er crackers van te maken ,ze plakken gigantisch aan het bakpapier vast en eet dus papier, het lukt niet, stop er nu mee want ik heb het al zo vaak geprobeerd, eet de kaas zowel. |
Nu gaat het goed, ik liet ze niet drogen, juffrouw ongeduld, maar het is heerlijk met rookkaas. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 19 dec 2004 18:14 |
|
 |
Sil Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-2-2005 Berichten: 71 Dieet: Dieet Atkins Woonplaats: Sittard
|
|
Heb het nu ook net gemaakt. Ik had alleen geen bakpapier kunnen vinden bij mijn vriendin Maar heb nu wel lekkere kaaskruimels. Maar als ik vanavond thuiskom, dan ga ik het nogmaals proberen. Ik had vanmorgen al rookkaas gehaald. Ben benieuwd  _________________ Don't care what people say ~ Just follow your own way ~ Don't give up and use the chance ~ The return to innocence (Enigma)
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 16:00 |
|
 |
Sil Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-2-2005 Berichten: 71 Dieet: Dieet Atkins Woonplaats: Sittard
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 16:47 |
|
 |
Libby Weegclubfan voor het leven

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 17:22 |
|
 |
Sil Vaste Weegclubfan

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 11 mrt 2005 22:40 |
|
 |
|