Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Atkins: dieetbrood.

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het originele recept van het Atkins-dieetbrood.
Geschikt voor inductie

Ingredienten;
3 eieren
100 gram Cottage cheese
vloeibare zoetstof

Bereiding;
splits de eieren (doe dit heel zorgvuldig, er mag geen sliertje eigeel in het eiwit zitten) en meng het eigeel door de kaas en voeg er 5 druppels zoetstof bij.
Sla de eiwitten zo stijf als mogelijk (pieken moeten rechtop kunnen blijven staan)
Dan deze stijfgeslagen eiwitten door het eigeel/kaas-mengsel spatelen, niet te veel gaan roeren anders wordt het te dun en te vloeibaar.
Maak 6 bergjes van ongeveer 5 ?¡ 6 centimeter hoog op een ingevette bakplaat en zet het een uur te bakken in een voorverwarmde oven van 150 gr.

Overzicht Donaties

Laatst aangepast door Ellen op zo 10 mrt 2013 18:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2004 12:05    
Man Weeggegevens   Loesbiet
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Low Carb

Reageer met quote
Hoi,
ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, maar het brood is helemaal mislukt. Het was eigenlijk gewoon 1 ei wat uit de oven kwam.... heb je misschien tips?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 12:34    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat had ik in het begin ook een keer, bij mij kwam het omdat ik het eiwit niet stijf genoeg was en te veel kaas erdoor had gedaan, ook niet te veel gaan roeren anders wordt het te dun en te vloeibaar.
de bergjes beslag moeten echt blijven staan en niet inzakken

Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 12:41    

Reageer met quote
hahahaha nou dan zal het daar wel aan gelegen hebben, want er waren absoluut geen bergjes, dus heb ik het maar in een bakblik gegoten. Gewoon nog maar een keer proberen Uitlachen
Kan je dit ook in de winkel kopen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 12:50    
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
loesbiet schreef:
hahahaha nou dan zal het daar wel aan gelegen hebben, want er waren absoluut geen bergjes, dus heb ik het maar in een bakblik gegoten. Gewoon nog maar een keer proberen Uitlachen
Kan je dit ook in de winkel kopen?

Lachen Lachen Lachen dat denk ik niet, maar kijk eens op deze link:

http://www.dieetwebshop.nl/shop/home.php

Waarschijnlijk staan er genoeg producten waar je wat aan hebt.

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 12:55    

Reageer met quote
Dank je wel voor de tip.
ik heb even gekeken, maar die broodmix heeft nog aardig wat KH, dus dat mag ik dan niet hebben toch. Ik ga het nog maar eens proberen te maken dan Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 13:02    

Reageer met quote
loesbiet schreef:
Dank je wel voor de tip.
ik heb even gekeken, maar die broodmix heeft nog aardig wat KH, dus dat mag ik dan niet hebben toch. Ik ga het nog maar eens proberen te maken dan Uitlachen

kh toch per 100 gram? snijd het in dunne sneetjes en volgens kom je dan lang niet aan de 100 gram. Maar ik heb geen aandelen in de lowcarbwebshop hoor, dus leef je maar lekker uit op je lijnzaadbrood totdat ie wel lukt! Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 19:35    

Reageer met quote
ik heb vanmiddag broodmix van atkins gekocht. Ik kon echt niet meer zonder brood. het zit nu in de oven, en ik hoop echt dat ie gelukt is!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2007 21:23    

Reageer met quote
loesbiet schreef:
ik heb vanmiddag broodmix van atkins gekocht. Ik kon echt niet meer zonder brood. het zit nu in de oven, en ik hoop echt dat ie gelukt is!!!

En? gelukt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 11:21    

Reageer met quote
Yes!! Hij is gelukt en het was heerlijk! Poeh zeg dat had ik even nodig. Kan je nagaan, ben pas 8 dagen bezig en ik had er zo een zin in. Ik werk ook nog eens op de bakkersafdeling in de supermarkt dus het was extra moeilijk. Maar dit is zeker een goede vervanging!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2007 12:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2