Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Geregistreerd op: 14-6-2009 Berichten: 665 Dieet: EGA Woonplaats: puttershoek
Zou je dit ook in kunnen vriezen?? Wie weet dit? Het klinkt namelijk erg lekker maar ik ben de enigste die dit eet. Mijn kinderen houden hier echt niet van.
En ik neem aan dat dit als warm eten diner word gezien?? Alleen mag je savonds toch geen kaas??
jacquelined schreef:
Zou je dit ook in kunnen vriezen?? Wie weet dit? Het klinkt namelijk erg lekker maar ik ben de enigste die dit eet. Mijn kinderen houden hier echt niet van.
En ik neem aan dat dit als warm eten diner word gezien?? Alleen mag je savonds toch geen kaas??
Groetjes
je mag een kwart per keer hebben en de rest kan je goed invriezen doe ik ook altijd is bedoeld als lunch
Geregistreerd op: 26-6-2011 Berichten: 20796 Dieet: E.G.A met minder koolhydraten
Dit ziet er heel lekker uit! Toevallig had ik een soortgelijk recept uit de Libelle gescheurd om aan te passen aan EGA.. maar die moeite heb jij me nu bespaard! Thanx!
_________________ Gezond eten & afvallen.. Ik pak die kans!
o o o,
geloof me wat is dit lekker!!!!!!!!!!
Ik heb het gisteren gemaakt en heb 3 stukken ingevroren.
echt heerlijk.
bedankt voor het heerlijke recept.
groetjes
Er staat dat het voor 4 porties is.
Maar er wordt maar 180 gr broodmix gebruikt.
Je mag toch 60 gr brood bij de lunch?
3x60 is 180?
Dan kom ik toch een portie tekort?