Onderwerp menu

Forum: Lowcarb Recepten
Subforum: Dr. Cohen recepten
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Cohenproof recepten zijn welkom

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Meissie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-3-2009
Berichten: 3270
Dieet: Dr-Cohen


  Reageer met quote
De stelen van de paksoi kun je bereidden als asperges, je kan natuurlijk ook stelen incl. blad roerbakken.

Aangepast recept voor geroerbakte paksoi.

* beetje wokolie (halve theelepel is zat)
* paksoi, in reepjes
* 1 teentje knoflook, geperst
* 2tl citroensap (of naar smaak)
* drupje zoetstof

bereiden
Verhit de olie in een pan. Bak de paksoi al omscheppend 3 minuten. Voeg de knoflook, het citroensap en de zoetstof toe. Doe de deksel op de pan en stoof de paksoi in 10 minuten gaar. Breng op smaak met zout.

Lekker met een geroosterd visje.
Eet smakelijk!

_________________
opnieuw begonnen.... andere strijd, andere naam....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 13:09    
Vrouw Weeggegevens   Chiva
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 5-5-2009
Berichten: 3915
Dieet: dr.Cohen
Woonplaats: Gelderland


  Reageer met quote
Kok Thanks KOKKIE Erg blij Vervang ik m'n kipfileetje vanavond in een lekker geroosterd visje smullen
Liefs, cheerleader Chiva

_________________
geloof in jezelf, dan komt de rest vanzelf!

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-chiva-t13498.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 13:25    
Vrouw   omafia
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 10-6-2005
Berichten: 2548
Dieet: Dr Cohen
Woonplaats: Sliedrecht


  Reageer met quote
En eet ik Paksoy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 16:54    
Vrouw Weeggegevens   lovelydove
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 371
Dieet: GBP
Woonplaats: kempen


  Reageer met quote
Hier is mijn BBQ hamburgerreceptje:

je neemt je hoeveelheid toegestane kipfilet malen in een blender met ui peterselie en bieslook een beetje kipkruiden en peper en zout.

daarna in plastiekfolie draaien ( goed aandraaien en dan platduwen in de vorm van een hamburger) en dit eerst een uurtje in de koelkast zo houd hij beter zijn vorm op de BBQ.

_________________
het zal me lukken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 20:26    
Vrouw Weeggegevens   lovelydove
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 371
Dieet: GBP
Woonplaats: kempen


  Reageer met quote
Dit eet ik telkens als ik zin heb in kaas of bolognaisesaus


120 gram groenten verdelen onder ui tomaat en groene paprika, cajunkruiden, knoflook en een beetje vegetarische bouillon in een pannetje daar een 1/2 verkruimelde cracker doorroeren tot het een saus geworden is dan in een vuurvast schaaltje met de 60 gram geraspte mozarella erover en zo 10 minutjes onder een grill van 170°.

_________________
het zal me lukken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 20:31    
Vrouw Weeggegevens   HeidiD
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 3-5-2009
Berichten: 30
Dieet: Dr. Cohen


  Reageer met quote
lovelydove schreef:
Hier is mijn BBQ hamburgerreceptje:

je neemt je hoeveelheid toegestane kipfilet malen in een blender met ui peterselie en bieslook een beetje kipkruiden en peper en zout.

daarna in plastiekfolie draaien ( goed aandraaien en dan platduwen in de vorm van een hamburger) en dit eerst een uurtje in de koelkast zo houd hij beter zijn vorm op de BBQ.


Hallo Lovelydove,
Ik heb van Tupperware hamburgervormpjes. Zo heb je een mooie vorm en er zijn extra vormpjes met dekseltjes bij om de burgers ineens in te vriezen.
Misschien is dan nu het moment om ze te gebruiken, want ik heb ze nog nooit gebruikt Uitlachen hahahaha
Ik ga die burger morgen eens proberen, want ik eet steeds maar kip. Ben een "rare" als het op vlees aankomt, hoor Lachen
Eigenlijk ook als het op groenten aankomt... en oei, ook als het op fruit aankomt... Geschokt Ben waarschijnlijk een hele rare over de hele lijn, hahahaha!
Doei,
Heidi

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 20:31    
Vrouw Weeggegevens   lovelydove
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 371
Dieet: GBP
Woonplaats: kempen


  Reageer met quote
dit is een soepje dat ik graag eet bij 'grote' honger.

1/2 liter water met vegetarische bouillon ( of als je verse hebt getrokken die) je neemt een lepeltje gesnipperde ui (dan moet je deze blijkbaar niet wegen), een beetje knoflook ( ik heb altijd gesnipperde look in de vriezer zitten)
je hoeveelheid kipfilet in kleine dobbelsteentjes gesneden, en je hoeveelheid groenten verdeel je 1/3 broccoli en 2/3 asperge, de broccoli klein snijden, en de asperges schuin snijden in ongeveer 1 cm stukjes en telkens een 1/4 draaien als je snijdt zo krijg je een leuke vorm.

Ik gebruik ook veel zwarte peper dan heb je een lekker vol gevoel.
alles samen 8 minutjes koken en smullen maar.

_________________
het zal me lukken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 20:39    
Vrouw Weeggegevens   HeidiD
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 3-5-2009
Berichten: 30
Dieet: Dr. Cohen


  Reageer met quote
Ik had gerookte kipreepjes meegebracht. Die heb ik geroosterd in de pan en daarbij een heerlijk slaatje van ijsbergsla, tomaat en komkommer met azijndressing (theelepeltje mayo, azijn, beetje water, peper, zout en een handvol verse kruiden bij. Mijn voorkeur gaat uit naar appelazijn.)
De kipreepjes smaakten net als spekreepjes, heerlijk hartig...

En ik ben ook helemaal fan geworden van mijn kruidentuintje! Bieslook, peterselie, basilicum... Ik gebruik het in bijna alles. smullen

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Netje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 25-4-2009
Berichten: 922
Dieet: Afgeleide van Dr. Cohen dieet
Woonplaats: Apeldoorn


  Reageer met quote
Wat een heerlijke dingen staan hier allemaal! Bedankt meiden voor het maken van aangepaste recepten voor overheerlijke gerechten Erg blij !

_________________
*Volgende poging: Die kg's er weer af!.*
www.weegclub.nl/forum/netje-doet-het-ook-t13367.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2009 21:03    
Vrouw Weeggegevens   lovelydove
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 371
Dieet: GBP
Woonplaats: kempen


  Reageer met quote
Hoi,

Ik heb een tartaartje gemengd met cajunkruiden en peterselie,
daar kleine balletjes van gemaakt effe gebakken in een paar drupjes olie, dan een 75ml groentenbouillon toevoegen, 3 champignons in schijfjes gesneden (niet vergeten wegen) een lepel ui (meer moet je ook wegen) toegevoegd, even opkoken dan een 1/2 cracker verkruimelen om de saus te dikken.
lekker bij witlof.

_________________
het zal me lukken!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2009 20:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9