Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Atkins: Heerlijke makkelijke vanillemuffins

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-11-2011
Berichten: 1501
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Bedankt voor je antwoordje.

Had ze intussen al gemaakt maar ze zakte in elkaar.
Het waren verschrompelde plakjes geworden.

Gebruikte jij dan Atkins vannille poeder of protifar+

Ga het nog eens proberen want de smaak was lekker Lachen

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 14:54    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb


Geregistreerd op: 28-11-2010
Berichten: 4374
Dieet: Lowcarb
Woonplaats: Noorwegen


  Reageer met quote
Ik gebruik een ander vanille proteine poeder, met protifar kan het ook, maar wordt erg duur.... dan moet je ook nog vanille extract toevoegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 20:08    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-11-2011
Berichten: 1501
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Emy schreef:
Ik gebruik een ander vanille proteine poeder, met protifar kan het ook, maar wordt erg duur.... dan moet je ook nog vanille extract toevoegen.


Mag ik vragen welke jij gebruikt en is die goedkoper dan Atkins of protifar.
Maar misschien kan ik die in NL helemaal niet kopen Lachen

fijn weekend

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb


Geregistreerd op: 28-11-2010
Berichten: 4374
Dieet: Lowcarb
Woonplaats: Noorwegen


  Reageer met quote
Ik bestel uit de USA bij www.iherb.com goedkoper dan veel in Nederland, vooral met Atkins repen en zo.. (let wel op de douane grens voor aankoop buiten de EU.

Ik bestel kleine hoeveelheden, lage verzendkosten, en dan is het nog veel goedkoper dan hier in Noorwegen.
http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-ChocoRite-Protein-French-Vanilla-14-7-oz-418-g/29967 deze gebruik ik. Laag in KH, maar erg lekker, ook de chocolade smaken ervan..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 21:16    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 12-11-2011
Berichten: 1501
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Emy schreef:
Ik bestel uit de USA bij www.iherb.com goedkoper dan veel in Nederland, vooral met Atkins repen en zo.. (let wel op de douane grens voor aankoop buiten de EU.

Ik bestel kleine hoeveelheden, lage verzendkosten, en dan is het nog veel goedkoper dan hier in Noorwegen.
http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-ChocoRite-Protein-French-Vanilla-14-7-oz-418-g/29967 deze gebruik ik. Laag in KH, maar erg lekker, ook de chocolade smaken ervan..


Bedankt ga daar eens even kijken Lachen

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 22:11    
Vrouw Weeggegevens   a a a a frutsel
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 22-8-2012
Berichten: 3
Dieet: dr frank
Woonplaats: Utrecht


  Reageer met quote
Wat een geweldige recepten heb je toch. Ik heb je muffins gemaakt met amandelmeel, 1 ei, creme fraise, suikervervanger en een dopje vanille extract. ZALIG
Eigenlijk ging ik pannenkoekjes maken, maar dat lukte niet. Ik heb nog een extra schepje amandelmeel erdoor gedaan om het wat dikker te maken en wat bakpoeder. De muffins hebben een echte cakestructuur en smaken naar amandelspijs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2012 17:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2