| Auteur |
Bericht |
Jose Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
Wafelbroodjes
1 pakje roomkaas (Aldi-goedkoopst)
3 eieren
3 tl zoetmiddel-poeder - (vloeibaar=24 druppels) - of minder
125 gr Zelf gemaakt zelfrijzend bakmeel https://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?t=98
1/2 tl wijnsteenbakpoeder
55 ml water
Verwarm het wafelijzer voor met platen voor dunne wafeltjes
Klop de roomkaas los met de mixer tot het glad is, voeg de overige ingredienten toe.
Spuit de platen in met olie en gebruik per wafel maar 1 el van het beslag. Daardoor krijg je een mooi rond broodje!
Je kan ze invriezen en weer opwarmen in de broodrooster. Ze worden dan eerst zacht en daarna krokant.
Lekker voor Hamburgers!
Het komt op ca. 1 kh per snee |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: za 21 feb 2004 13:08 |
|
 |
Jose Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: za 21 feb 2004 18:48 |
|
 |
Jose Super Weegclubfan

|
|
| Magda schreef: |
Ik heb, misschien een domme, vraag Jos?©. Is vanille-essence hetzelfde als vanille-extract? |
Is inderdaad hetzelfde, en laat je aardbeien straks maar lekker smaken  |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: zo 22 feb 2004 16:44 |
|
 |
Belgje Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Hoi Jose,
Hoeveel wafeltjes haal je normaal gezien uit dit recept?
Ik vind ze heerlijk,
vandaag heb ik er kleine croque monsieurtje van gemaakt, eerst de wafeltjes maar lichtjes gebakken, dan met kaas en ham belegd een tweede wafeltje er op en verder bruin gebakken, heerlijk, en dan heb ik er een heel deel heel kleintje gebakken en die heb ik gebruikt als bodem zoals je een toastje belegd, ze zijn echt heel neutraal en je kan ze met van alles beleggen, Super!!!
Groetjes
Belgje_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 sep 2009 20:32 |
|
 |
assepiep Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 9-12-2009 Berichten: 2 Dieet: atkins Woonplaats: oosterhout
|
|
Beste Jose,
allereerst dank je wel voor alle fijne en vooral handige recepten die je op dit forum post.
Ik vraag mij af of dat ik de bovenste wafels ook in een koekenpan kan bakken, ik heb namelijk geen wafelijzer ofzo.
Heeft iemand dat al geprobeerd.
gr. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 16 dec 2009 9:04 |
|
 |
|