Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Truffeltaart voor Ellen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Uit het Super de Boerblaadje:

Truffeltaart nagerecht
225 gr chocolade (Swiss Noir of voor ons cereal)
300 ml slagroom
Breek de chocolade in stukjes en smelt deze au bain marie. Verwarm de slagroom en roer deze door de chocolade. Laat het chocolademengsel afkoelen, totdat deze wat dikker wordt. Zet alleen de ring van een springvorm(18 of 20 cm doorsnede) op een plat bord, schenk het mengsel erin. Laat de taart in de koelkast 2 uur opstijven. Maak voor het verwijderen van de ring een theedoek gloeiend heet en wikkel deze om de ring, zodat de buitenkant van de truffeltaart begint te smelten. Verwijder de ring en zeef 2 eetl cacaopoeder erover.

p.p. ca. 275 kcal / 3 gr eiwit / 22 gr vet / 16 gr koolhydraten (igv swiss noir chocolade natuurlijk)


Misschien lekker voor de Kerst?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 19:56    
Vrouw   Saskiavh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 208
Dieet: Atkins
Woonplaats: Leusden


  Reageer met quote
hoi ik zet 'm ook net zelf hier hahahahahaha

Ik typen en jij kopieren


Laatst aangepast door Saskiavh op ma 29 nov 2004 21:05, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Wat zijn we toch goed he Grap Grap Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 20:04    
Vrouw Weeggegevens   Marian1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-3-2004
Berichten: 118
Dieet: Atkins
Woonplaats: Nederland


  Reageer met quote
Ines schreef:
p.p. ca. 275 kcal / 3 gr eiwit / 22 gr vet / 16 gr koolhydraten (igv swiss noir chocolade natuurlijk)


Voor hoeveel personen is dat dan? Igv cereal worden het natuurlijk wel meer kh... :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 20:17    
Vrouw   Saskiavh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 208
Dieet: Atkins
Woonplaats: Leusden


  Reageer met quote
sorry voor 8 personen.

ja ik weet het de polyolen. Gert had het er wel eens over dat waarschijnlijk de 72% of nog hoger % chocolade misschien nog wel beter is, omdat je dan tenminste weet hoeveel erin zit en niet de nadelen van de maltitol heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Marian1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-3-2004
Berichten: 118
Dieet: Atkins
Woonplaats: Nederland


  Reageer met quote
Op zich is maltitol altijd beter dan suiker natuurlijk, zolang je het maar meetelt. In fase 3-4 kan dit makkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Had het ook al uitgeknipt en vroeg me af of je het in die siliconen vorm kunt doen, dan is het toch makkelijker te verwijderen dan dat gedoe met die hete theedoek, nou ja dat moet iedereen zelf maar zien en ik mis zoetstof, of????? het is wel lekker voor de kerst en dan de cacaopoeder die je eroverstrooit mixen met een beetje cocos (sneeuw) of ben ik nou de betweterig, niet zo bedoeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 21:01    
Vrouw Weeggegevens   Marian1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-3-2004
Berichten: 118
Dieet: Atkins
Woonplaats: Nederland


  Reageer met quote
De zoete smaak zal van de chocola af moeten komen. Alleen het verband met truffels is me niet helemaal duidelijk... ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 30-1-2004
Berichten: 54077
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Getver lijkt me niks hoor :wink:

_________________
Overzicht Donaties


Laatst aangepast door Ellen op ma 29 nov 2004 22:10, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Mixer schreef:
Had het ook al uitgeknipt en vroeg me af of je het in die siliconen vorm kunt doen, dan is het toch makkelijker te verwijderen dan dat gedoe met die hete theedoek, nou ja dat moet iedereen zelf maar zien en ik mis zoetstof, of????? het is wel lekker voor de kerst en dan de cacaopoeder die je eroverstrooit mixen met een beetje cocos (sneeuw) of ben ik nou de betweterig, niet zo bedoeld.


Poeh, moeilijk Wil, zou de chocola niet breken als je hem eruit haalt Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 nov 2004 22:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2