Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

spaghettisaus weight watchers

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
recept van Lunafloor

3 uien, 3 stengels bleekselderij, 3 wortelen, 1 courgette, 1 paprika, 500 g champignons, 2 koffielepels olijfolie, 1 zakje spaghettikruiden, 3 grote blikken gepelde tomaten peper en zout

Snij de ui, de bleekselderij en de wortelen in kleine stukjes. Was de courgette en snijd fijn zonder te schillen. Snijd de paprika in lange reepjes en de champignons in plakjes. Neem een grote pan en verhit er de olijfolie in. Fruit de ui en voeg alle groenten toe, behalve de champignons. Voeg de spaghettikruiden toe en meng goed. Zet op een zachter vuurtje en laat 10 min sudderen. Zet vervolgens op hoger vuur en voeg de gepelde tomaten toe. Breng aan de kook en laat 30 tot 45 min. sudderen. (dit doe ik zelf niet want dan dikt de saus erg in en ik hou van veeeeel eten.) Bak ondertussen de champignons in een anti-aanbak pan en voeg ze op het einde van de kooktijd toe. Breng de saus eventueel op smaak met peper en zout.

Dit is het originele Weight Watchers recept. Ik zelf laat alles minder lang koken zodat je meer een rijkelijk gevulde soep krijgt.Die eet ik dan ook zonder pasta gewoon als tussendoortje. Een pan van dit in voorraad en je hebt nooit meer honger.

Voor het hele recept (dus niet p.p.):

Cal: 388
eiwit: 12,8
Koolh.: 54,1
Vet:9,6

Eet smakelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 jun 2021 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wat een fijn recept! Goed idee om het als soep te eten.
Is het ook goed in te vriezen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jun 2021 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb het nog nooit ingevroren. Het zijn tomaten uit blik die stuk gekookt zijn en verder heel veel groente.
Denk dus dat het wel in te vriezen is.

Ik eet er een paar dagen steeds een kom van als ik iets in mijn mond wil stoppen.
En val altijd af als ik hier een pan van vol van heb omdat ik anders iets met veel meer kcal. in mijn mond zou stoppen.

Ik had het recept hier al eens neergezet en toen vroeg iemand of er ook water bij moest.
Antwoord is Nee.

Verder een vraag van iemand waar je die spaghetti kruiden kan kopen. Die zijn te koop bij de supermarkt bij de afdeling kruiden en zitten in een klein zakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2021 17:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1