| Auteur |
Bericht |
Greetje In memoriam
Geregistreerd op: 22-2-2004 Berichten: 7376 Dieet: Sleeve en lowcarb Woonplaats: Deventer
|
|
Deze vederlichte hartige wafels zijn het lekkerst als ze net uit de oven komen.
Afgekoeld worden ze wat slof, je kunt ze in 4 a 5 minuten weer krokant bakken in de oven( op 180 C, gasstand 4)
eiwit van 2 biologische eieren
snufje wijnsteenpoeder
3 el. geraspte parmezaanse kaas.
Verwarm de oven voor op 150 graden C /gasstand 2.
Klop de eiwitten met het wijnsteenpoeder in een vetvrije kom stijf.
Spatel voorzichtig de parmezaanse kaas erdoor; zorg dat het mengsel licht en luchtig blijft.
Schep 8 wafels op een bakplaat bekleed met bakpapier en bak in ca. 15 minuten goudbruin en krokant.
voor 8 stuks
Koolh.:0 gr.
calorieen: 13
eiwit: 1,5 gr.
voedingsvezels: 0gr.
vet: 0,7 gr.
(verzadigd vet: 0,5 gr.) |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 mei 2006 19:29 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55906 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Klinkt lekker Greet,moet me weer eens in de keuken gaan begeven  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 mei 2006 15:54 |
|
 |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Denk dat je toch kh moet tellen voor eieren en kaas, zal iets van 3 kh zijn voor alle 8 samen. Per stuk inderdaad heel weinig. Lijkt me heerlijk en ik ga ze snel maken._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 31 mei 2006 10:07 |
|
 |
Greetje In memoriam
Geregistreerd op: 22-2-2004 Berichten: 7376 Dieet: Sleeve en lowcarb Woonplaats: Deventer
|
|
Hoi Klavertje 4
Parmesaanse kaas heeft 2 kh. op 100 gram en eiwit o kh., daarom is het te verwaarlozen, maar als je wilt kun je voor jouw gevoel er 1 kh voor rekenen, zit je altijd goed, maar het hoeft niet
Smikkelen maar!!!
doei doei Greetje  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 31 mei 2006 11:12 |
|
 |
Greetje In memoriam
|
|
Hoi Ellen
Het weer is er wel voor om weer wat dingen uit te proberen, ik ga vanmiddag ook weer wat bakken en in elkaar flansen.Succes ermee!
doei doei Greetje  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 31 mei 2006 11:14 |
|
 |
|