Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Geregistreerd op: 20-10-2010 Berichten: 2 Dieet: EGA Woonplaats: Tholen
300 ml groente boulion, 125 gram courgette in blokjes, 1 stukje prei in ringen, 1 vleestomaat, 2 theelepels mosterd en 2 theelepels honing.
Doe de boulion in een pan en voeg de courgette, prei en tomaat erbij en kook de groente gaar. pureer het geheel en voeg mosterd en honing toe...erg lekker....
Ik zie allemaal leuk berichtjes staan over Ega
Kan iemand mij vertellen wat de eetwijzer precies is.
Begrijp inmiddels dat de dag op elkaar is afgestemd
Maar hoe?
Geregistreerd op: 4-11-2010 Berichten: 2 Dieet: EGA Woonplaats: Hoeksche Waard
Wat een heerlijk recept. En zeker omdat de verplichte groente erin verwerkt is. Dat is bij mij het probleem, ik vergeet het nogal eens. Ga tussen de middag heerlijk genieten van de soep.
Geregistreerd op: 23-11-2010 Berichten: 10 Dieet: EGA Woonplaats: Zierikzee
Klinkt lekker, ga ik zeker proberen.
Na een hele tijd tussen allerlei dieten heen en weer geslingerd en nu dan toch maar weer terug naar de EGA. Helaas is de cursus in Zierikzee opgeheven. Dat lukt dus niet. Dan maar op eigen houtje. Kan iemand me vertellen hoe het ook alweer precies zat met verplichte groenten, brood etc.
Ik ben de eetwijzer nl met een verhuizing kwijtgeraakt en kan hem niet meer vinden.