Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Atkins: preisalade zeer verassend lekker fase 1

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Ik zet het maar hier neer, als het niet goed is, wordt het wel verplaatst.
Vroeger maakte ik een door vriend en vijand geliefde preisalade, met banaan en een flesje kant en klaar kerrie ananas saus en dat vond iedereen heerlijk.
Nu heb ik een variant bedacht, die atkinsproof is, helaas moet je de banaan erbij denken, maar dat heb ik vervangen door banaanessence van jo-jo (toko)
Ingredi?«nten een zeer fijn gesneden prei
paar druppels zoetstof
een dopje banaanessence
kerrie
mayonaise
dit is een basis salade en lekker genoeg, maar je kunt er nog zaken aan toevoegen als gesneden walnoten of stukjes rode paprika. Maar ik zou het eerst zo proberen.
De prei dus fijn snijden en wassen en dan goed drogen, de mayo mengen met de kerrie massala en de essence en de druppels zoetstof en dit door de prei scheppen en een tijdje laten staan, want daardoor wordt de prei wat zachter.
Eet smakelijk, ook heel lekker bij de Bbq.
Prettige Paasdagen! Mixer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mrt 2005 17:04    
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 6-2-2004
Berichten: 26145
Dieet: Low-carb


  Reageer met quote
Aiaiai, dat ziet er lekker uit. Had ik eerder moeten weten: heb net een restje prei roergebakken. Was ook erg lekker, met ui, rode paprika en tauge, maar anders had ik dit beslist uitgeprobeerd.

Andere keer dan maar.

_________________
Gedichten-van-Catharina-Mayra
Zijn in nu in totaal 100.000 keer gelezen.
Dank aan Ellen en Helma!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mrt 2005 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Pippi
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 28-11-2005
Berichten: 250
Dieet: low-carb


  Reageer met quote
He Mixer, deze salade maak ik vaak, maar dan in een variant zonder banaan want daar ben ik niet zo dol op. Ik doe er heel fijngesneden ham door, en dan met een lekker kerriesausje, superlekker en makkelijk mee te nemen naar mijn werk, omdat het geen slappe boel wordt.
Bedankt!

_________________
Woorden zijn daden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 feb 2006 1:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1