Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

eiwitrijke snack, goed voor de lijn en lekker(36 kcal pp)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Louli
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Als je wilt afvallen is eiwit erg belangrijk. vandaar dit lekkere tussendoortje die je snel voor jezelf kan maken, maar ook heel leuk eruit kan zien om het bij een feestje te serveren.

1 komkommer ongeveer 400 gr (32 kcal, 4 eiwit, 4 koolh, 0 vet)
1 blikje tonijn op water ongeveer 130 gr (99 kcal, 26 eiwit, 0 koolh, 0,6 vet)
1 tomaat (12 kcal, 1 eiwit, 1 koolh, 0 vet)
1 eetlepel mosterd
Peper naar smaak

van dit alles kan je vier porties maken, 36 kcal per portie, 7,5 eiwit, 1,25 koolh en 0,2 vet.

je kan dit op twee manieren maken, voor jezelf door alles in blokjes te snijden, mengen in een kom en als laatste de mosterd erdoor heen, peper naar smaak.

Voor op een feestje kan je het extra mooi maken:

snijd de tomaat in fijne blokjes en meng deze in een kom samen met de uitgelekte tonijn. snijd de komkommer door 4en en hol hem uit. wat je uit de komkommer heb gehaald meng je samen met de tomaat en tonijn.voeg peper naar smaak toe en schep een eetlepel mosterd door de vulling heen. vul daarna de komkommer met de vulling en snijd de komkommer in plakjes. serveer op een mooi bord en je gasten zullen smullen!

[img]http://www.eindelijkeensixpack.nl/images/811_1567.JPG[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2010 20:51    
Vrouw Weeggegevens   bri-ke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat een superidee en het lijkt me heel lekker!
Ik ga het zeker proberen. Bedankt voor de tip!

Groetjes,
Bri-ke

Louli schreef:
Als je wilt afvallen is eiwit erg belangrijk. vandaar dit lekkere tussendoortje die je snel voor jezelf kan maken, maar ook heel leuk eruit kan zien om het bij een feestje te serveren.

1 komkommer ongeveer 400 gr (32 kcal, 4 eiwit, 4 koolh, 0 vet)
1 blikje tonijn op water ongeveer 130 gr (99 kcal, 26 eiwit, 0 koolh, 0,6 vet)
1 tomaat (12 kcal, 1 eiwit, 1 koolh, 0 vet)
1 eetlepel mosterd
Peper naar smaak

van dit alles kan je vier porties maken, 36 kcal per portie, 7,5 eiwit, 1,25 koolh en 0,2 vet.

je kan dit op twee manieren maken, voor jezelf door alles in blokjes te snijden, mengen in een kom en als laatste de mosterd erdoor heen, peper naar smaak.

Voor op een feestje kan je het extra mooi maken:

snijd de tomaat in fijne blokjes en meng deze in een kom samen met de uitgelekte tonijn. snijd de komkommer door 4en en hol hem uit. wat je uit de komkommer heb gehaald meng je samen met de tomaat en tonijn.voeg peper naar smaak toe en schep een eetlepel mosterd door de vulling heen. vul daarna de komkommer met de vulling en snijd de komkommer in plakjes. serveer op een mooi bord en je gasten zullen smullen!

[img]http://www.eindelijkeensixpack.nl/images/811_1567.JPG[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 aug 2010 14:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1