Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Lowcarb: pastapannenkoekjes

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kirsten
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
ok bedankt, waarschijnlijk zal ik het niet eens lusten, maar ja kan allicht proberen!! Ik zal goed opletten op de kh!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 dec 2005 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Kirsten schreef:
Wordt wel erg dure sojameel als ik het in schiedam moet gaan halen Rollende ogen Hahaha.

Grap Grap Grap Grap Das voor mij ook geen optie dus.

In Maastricht weet ik wel een reformwinkel Stom stom dat ik daar zelf niet opgekomen ben zeg! Stom

Vroeger maakte ik altijd pannenkoekjes van o.a. proteinepoeder, maar dat vind ik niet zo lekker, en volgens mij blijf ik ervan stilstaan. Ik heb ook es zo'n pot Atkinsmeel gekocht, maar dat is weer errug duur, en ook daar kan ik denk ik niet tegen. Dus nu maar met sojameel proberen, en anders pannenkoeken bakken zonder meel. Dat lukt ook wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 dec 2005 12:04    
Vrouw Weeggegevens   Dina1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
1,2 nettokh per pannekoek ik haal er 10 pannekoeken uit. sojamelk is de sojamelk groene van alpro 0% cholesterol 100% plantaardig vegetal, 2,8 kh
per 100 ml, zo is het niet te drinken, maar met cacao met een beetje zoetstof of zomerfruit uit de diepvries van ah is het erg lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2005 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Kirsten

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik zal het eens proberen... Moet straks nog naar de winkel dus zal het eens kopen. Je hoort wel wat ik ervan vond Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 dec 2005 10:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2