Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Atkins: broodjes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw   Julia Sierra
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Mijn ervaring is dat ze broodjes met Protifar heel goed lukken maar met gewone prote?¯nepoeder niet. Dan worden het van de gummi stuiterballen en met Protifar worden het goudgele heerlijke soezen.

Succes met bakken
Yvonne Eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 mrt 2004 7:09    
Vrouw Weeggegevens   Ardnas
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Allemaal,

als je liever bruin brood eet, kun je ook een gedeelte van de protifar vervangen door gemalen lijnzaad. Ik heb het vandaag geprobeert en het smaakt best goed. Ik heb het lijnzaad wel gemalen zodat het ook een soort van meel geworden is.
Ik vind alleen wel, dat als je de broodjes gebruikt om gewoon als brood te eten, je er geen zoetstof door moet doen. Het is dan minder lekker als je er hartig beleg op doet. Ik had gister zoete broodjes met rosbief en dat had een hele aparte smaak.

Gewicht nu: 101 kg
Streefgewicht voor 1 september: 95 kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2004 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Sylvia2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb ze net voor het eerst gebakken en ze zijn prachtig. Ik kon het niet laten om er een te proeven, nog warm met een beetje roomboter. Heerlijk! Lekker

Ik heb het recept een ietsepietsie aangepast:
2 kleine eieren
20 gr. roomboter (mt eerdere bakervaringen vond ik het resultaat met prote?¯neoeder erg droog)
voor de rest alles hetzelfde gebruikt
Wel na het mixen extra water toegevoegd en uiteraard weer gemixt tot het een mooie smeu?¯?¯ge massa geworden was.
Hiermee komt het aantal koolhydraten iets hoger uit, maar het zal toch nog maar 1,2 per broodje zijn?

groetjes sylvia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 apr 2004 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Costar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ik moet dit een keer uit proberen..LOL

[img]http://members.home.nl/hennorenate/smilie/Humeurs/smileyshoofdbeweegt.gif[/img]

hugs
Colinda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 apr 2004 22:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4