Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Lowcarb: knapperige kaaskoekjes.

Auteur Bericht
Vrouw   renee
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 23-3-2005
Berichten: 19

Woonplaats: Tilburg


  Reageer met quote
Dit zijn heel gevaarlijke koekje omdat ze te lekker zijn.

Wat heb je nodig:

30 gram proteine 95% (niet de protifar plus en Nee geen sojasmaak)
30 gram koude in stukjes gesneden roomboter
80 gram oude geraspte kaas
flinke scheut olijfolie
3 gram bakpoeder
klein beetje zout,peper en kerriepoeder.

Alle ingredienten goed met de handen kneden en zorg dat de boter goed gekneed is, maak daarna een worst hiervan en snijd er 9 stukken van en maak hier op een bakblik belegd met bakpapier platte koekjes van. Op 175 graden en dan ongeveer 12 minuten ze moeten goudbruin zijn en niet donkerbruin. De koekjes af laten koelen op een rooster. Smakelijk

__renee__
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2005 18:59    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Geweldig bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2005 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Heerlijk lijken ze mij Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2005 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Eigenwijs als ik ben, heb ik het iets veranderd, ik heb het gemaakt met het zelfrijzende bakmeel van José, want dat had ik nog staan en dan alles verdrievoudigd en in een boterkoekvorm gemaakt en nog een ei erdoor, een het werd een lekker knapperige kaaskoek, bedankt Renee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2005 14:24    
Vrouw   Elvira
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 24-5-2005
Berichten: 1



  Reageer met quote
Ondanks dat ik de olijfolie vergeten was smaken ze toch heerlijk. De volgende dag waren ze wel iets minder knapperig ook al had ik ze luchtdicht verpakt, maar nog steeds heel lekker.

De volgende keer ga ik ze bestrijken met een geklutst eitje en dan strooi ik er wat kummelzaadjes op, l;ijkt me ook heerlijk!

Oh ja ik dee alles gewoon in de keukenmachine, eerst kaas dan poeder en daarna de boter en dan de rest!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2005 22:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 54003
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
ja leuk om zelf er wat bij te verzinnen :wink:

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 jun 2005 0:17    
Vrouw   Herma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 18-8-2004
Berichten: 81
Dieet: atkins
Woonplaats: Schoonoord


  Reageer met quote
Lachen Dit waren echt lekkere koekjes. Je kan ze inderdaad met wat geklutst ei bestrijken en daar een beetje sesamzaad over. Lekker hoor
groetjes Herma

_________________
Ik voel dat het gaat lukken. Eerst maar naar 85 kilo. Kan alle steun gebruiken. Herma
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2005 15:17    
Vrouw   renee
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 23-3-2005
Berichten: 19

Woonplaats: Tilburg


  Reageer met quote
Ik heb mijn kaaskoekjes altijd meteen opgegeten dus voor de volgende dag bewaren heb ik nog nooit gedaan daarom niet te veel maken. Wat je ook kunt doen is een grote hoveelheid deeg maken en dan in de koelkast of diepvries doen en als je wat nodig hebt een uur vante voren eruit halen de koekjes zijn binnen het kwartier gebakken. __renee__
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2005 15:31    
Vrouw   Herma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 18-8-2004
Berichten: 81
Dieet: atkins
Woonplaats: Schoonoord


  Reageer met quote
Gebakje
4 eieren
zoetstof (hoeveelheid gelijk aan 150gr suiker
150 gr slagroom
20 gr roomboter
60 gr proteïne poeder

Muffinvormpjes
Oven voorverwarmen op 180 graden
Eieren stevig mixen met zoetstof tot schuim verdwenen is. Slagroom met boter 1 min in de magnetron. Proteïnepoeder zeven boven de eieren het geheel mixen.
Slagroom erdoor mixen. Eventueel een snufje zout.
Dit alles over de vormpjes verdelen. Denk er om, half vol doen. Het rijst heel erg.
35 minuten in de over bij 180 graden en daarna af laten koelen.
Je hebt nu eerst soort soezen en die kun je bijvoorbeeld garneren met gesmolten chocolade en vullen met slagroom. Een soort van moorkoppen dus.
Misschien ook wel een idee om als taartbodem te gebruiken.
Heb dit recept een keer gekregen weet niet of deze al bekend is, maar zo niet, doe je voordeel er mee.
Groetjes Herma

_________________
Ik voel dat het gaat lukken. Eerst maar naar 85 kilo. Kan alle steun gebruiken. Herma
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2005 16:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1