| Auteur |
Bericht |
Marij Weegclubfan voor het leven

|
|
| moontje79 schreef: | | Hallo, het heet geen colon rein meer maar darmreiniger naturel en is alleen in vezelvorm verkrijgbaar. |
Dit is een topic uit 2004 toen was het er ook in poedervorm, jammer dat het nu alleen nog maar in tabletten is. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 03 jul 2007 14:22 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
| Klopt, ik ben in ieder geval wel eens te enthousiast met het spul geweest zodat ik allerlei darmproblemen kreeg die gelukkig zijn opgelost, maar ik heb gekke verhalen gehoord als je het teveel gebruikt met te weinig drinken. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 03 jul 2007 17:20 |
|
 |
tyka Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-12-2009 Berichten: 392 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Geertruidenberg
|
|
Ik heb nu colon clean (oude colon rein) maar met sinaasappel smaak gevonden. Heeft iemand daar ervaring mee?? Is die sinaasappelsmaak erg overheersend??_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 07 jan 2010 19:45 |
|
 |
snoeshaan Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
| Grappig en is het wel in poedervorm, want dat was juist zo handig bij sommige recepten. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 07 jan 2010 20:58 |
|
 |
tyka Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-12-2009 Berichten: 392 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Geertruidenberg
|
|
ja het is in poedervorm in een bus van 200 gram ofzo_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 jan 2010 19:17 |
|
 |
Nelanda Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 15-1-2010 Berichten: 4 Dieet: Atkins Woonplaats: Katwijk ZH
|
|
| Agnes95 schreef: | Hallo Ines,
Wat is colon rein en waar koop ik het?
Groet,
Agnes |
Het heet colon clear en ze verkopen het ook bij een natuurwinkel. De kruidvat had het niet, en etos ook niet (normaal wel zei de verkoopster).
groetjes Nelanda |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 18 jan 2010 14:31 |
|
 |
Nelanda Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 15-1-2010 Berichten: 4 Dieet: Atkins Woonplaats: Katwijk ZH
|
|
| Ines schreef: | Ik heb vanmorgen pannekoekjes gegeten met colon rein en dat smaakte perfect.
3 eieren
2 eetlepels colon rein
2 eetlepels slagroom
zoetstof
Goed door elkaar klutsen en 3 pannekoekjes van bakken, lekker met gesmolten boter.
Goed voor je darmen en het smaakt ook nog.
Groetjes
Ines |
Hoi allemaal,
Ik heb ze gemaakt, en ze waren lekker.
Maar in plaats van slagroom heb ik sojamelk (rood pak) gebruikt. Ik vond wel dat 2 eetlepels erg weinig is, dan wordt het een soort cement, dus heb er een flinke scheut sojamelk extra bijgedaan. Ook een keertje met een eetlepel lijnzaad extra erbij. Dit gaat trouwens ook prima in de wafelijzer...
groetjes Nelanda |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 18 jan 2010 14:35 |
|
 |
melkmeisje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 12-7-2009 Berichten: 420 Dieet: Dr Frank (low-carb) Woonplaats: Nijkerk
|
|
ik heb ze ook gemaakt met soja melk en vond ze heerljk, belegd met kaas. Moest niet te lang wachten met in de pan te doen anders wordt het beslag erg dik; cement
Als ik ze een keer met slagroom wil maken, moet ik dan gewoon room uit een pakje schenken? of de room eerst tot slagroom kloppen? Hoe doen jullie dat? |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 mrt 2010 13:16 |
|
 |
gejaco59 Vaste Weegclubfan

|
|
| melkmeisje schreef: | ik heb ze ook gemaakt met soja melk en vond ze heerljk, belegd met kaas. Moest niet te lang wachten met in de pan te doen anders wordt het beslag erg dik; cement
Als ik ze een keer met slagroom wil maken, moet ik dan gewoon room uit een pakje schenken? of de room eerst tot slagroom kloppen? Hoe doen jullie dat? |
gewoon uit het pakje niet kloppen.
gr Gerda _________________ SAMEN ZIJN WE STERK, SAMEN ZULLEN WE ER KOMEN!!
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 mrt 2010 16:39 |
|
 |
melkmeisje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 12-7-2009 Berichten: 420 Dieet: Dr Frank (low-carb) Woonplaats: Nijkerk
|
|
Dank je wel voor je antwoord! Voorlopig hou ik het nog even bij de soja melk, pak is nu open  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 mrt 2010 23:09 |
|
 |
|