Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Atkins: revolutie brood Fase 1,2,3,4

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
7 eieren 6,3 gr koolh
200 gr cottage cheese 4 gr koolh
50 gr kwark 2 gr koolh
eventueel iets kaneel

Verwarm de oven voor op 150 graden, bekleed de bakplaat met bakpapier, geen aluminium folie

Splis 6 eieren, en zorg dat er bij het eiwit geen geel komt.
Mix de cottage cheese in een keukenmachine of blender zodat er geen klontjes meer inzitten.
Meng de cottage cheese met de kwark, eidooiers en het hele ei, en klop het goed tot dat je een egale masse hebt.

Klop in een andere kom de eiwitten heelmaal stijf. mend daarna het kaas mengsel onder de eiwitten en giet het beslag op de bakplaat.
Plaats de plaat in het midden van de voorverwarmde oven en bak het brood in 80 minuten bruin en gaar.

Haal de plaat uit de oven en snij het brood in 16 plakken per plak 0,8 gr koolhydraten

Laatst aangepast door Jose op ma 16 feb 2004 8:36, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 15 feb 2004 14:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb dit brood wel eens gemaakt met roomkaas in plaats van kwark, toen ik geen kwark in huis had en dat gaat ook prima. Ook de smaak is dan goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 21 feb 2004 21:13    
Vrouw   Hendrika
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Bedoel je dat dit brood niet in een brood of cace vorm gebakken kan worden?? Ik heb het nog niet geprobeerd maar morgen wil ik een poging wagen. Ik durf nog niet met het fijnlijntje brood te beginnen omdat het afvallen nog zo lekker gaat zonder te veel extra's (behalve heel af en toe zo'n karbonkel van jou)

(tagore)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 feb 2004 11:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dit brood word inderdaad niet in een vorm gebakken maar gewoon op een bakplaat. Jekrijgt dan een grote platte koek die je in plakken kunt snijden. De dikte is ongeveer 0,5 cm als hij gebakken is. Lekker met boter en kaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 28 feb 2004 13:10    
Vrouw Weeggegevens   Esma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn eerste revolutiebrood staat in de oven! Spannend hoor! Ben benieuwd hoe het smaakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mei 2004 14:43    
Vrouw   Betsie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jose ik heb je brood gebakken en het is heerlijk alleen hoe bewaar je het .kan het ingevroren worden? en het hamkaashapje is ook lekker . ik doe deze week jou weekmenu voor beginners .en dit is de tweede dag .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 13:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Betsie schreef:
jose ik heb je brood gebakken en het is heerlijk alleen hoe bewaar je het .kan het ingevroren worden? en het hamkaashapje is ook lekker . ik doe deze week jou weekmenu voor beginners .en dit is de tweede dag .

Je kan het revolutiebrood gewoon invriezen en per dag uithalen wat je nodig hebt. Of als je het niet wil invriezen in de koelkast bewaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 13:21    
Vrouw   Betsie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
oke bedankt. Eten fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2004 13:35    
Vrouw   Jos
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
hallo brood mensen,

Ik heb ook het revolutie brood gebakken Rollende ogen Rollende ogen

Eerst eieren gesplits, eiwitten stijf geslagen, vergeet het maar. Gemeen
Opnieuw, het eigeel bij de oude niet gelukte eiwit gedaan, daar ommeletjes van gebakken en de ham, roomkaas rolletjes van gemaakt. Ze zitten in een doosje neem ik morgen mee naar het werk.

Revolutie brood. Helaas de eiwitten waren wat stijver maar zeker niet stijf. Toch maar op het blik gestort en laten bakken. Het rijst niet maar ik weet niet of dat als de eiwitten stijf zijn het wel rijst.
In iedergeval met een dot roomkaas heerlijk. Lachen Lachen

Dat gaat morgen ook mee naar het werk, even laten zijn wat wij low carbers allemaal eten Lachen Lachen
Iedereen staat toch altijd al te kijken als ik mijn sla klaar maak dus dit wordt weer een inkoppertje.

Dat was het weer, ik ga naar bed,
MORGEn BEGIN IK MET HET OFFENSIEF. Rollende ogen Lachen Verrast
Jos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2005 22:22    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik had nog even een vraag er staat namelijk: mend daarna het kaas mengsel onder de eiwitten en giet het beslag op de bakplaat.

Is dat meng het kaasmengsel onder de eiwitten? En als je het dan op de bakplaat giet gaat het dan nog wel goed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2010 13:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2