Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Soezen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 53999
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
klavertje4 schreef:
Ellen je bent altijd welkom, ook als ik geen soezen heb :wink: :wink: .
Maar als je belt maak ik ze zeker!! Lachen


Lief Miranda doe ik een keertje de laatste keer bij Jos?© waren er truffels en meer lekkere dingen en ik maar zeggen dat ik stil blijf staan he!!!alle repen van appie zijn ook op Schaam Schaam Schaam Schaam

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 nov 2004 1:21    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 2652
Dieet: Atkins
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Ik koop ze ook niet meer. Vond ze lekker maar veel te duur en niet goed voor me denk ik. Ellen hoor het wel als je komt, ben niet zo een keukenprinses hoor, veel te lui maar af en toe moet er iets lekkers in huis zijn toch!!!

_________________
Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 nov 2004 18:40    
Vrouw Weeggegevens   Kaer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 11-12-2004
Berichten: 361
Dieet: *Cambridge Diet*
Woonplaats: Zoetermeer


  Reageer met quote
Hoihoi,

heb zojuist de soezen gemaakt (wil wat dingen uitproberen voor mijn verjaardag binnenkort), maar ze zijn nauwelijks gerezen! Ik ben bang dat ze straks helemaal niet te vullen zijn. Ze horen toch hol te zijn van binnen Vraag Vraag Verward Verward
Ze staan trouwens nog af te koelen in de oven, dus ik heb ze nog niet opengemaakt, maar ik heb er weinig hoop op.
Hoe ging dat bij jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2005 17:08    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 2652
Dieet: Atkins
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Wat jammer, ja ze horen hol van binnen te zijn. Ik had ze ook wel eens vrij plat, dan snij ik ze doormidden en die er slagroom tussen, net zo lekker alleen wat moeilijker te eten zonder knoeien.

_________________
Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2005 17:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 11-12-2004
Berichten: 361
Dieet: *Cambridge Diet*
Woonplaats: Zoetermeer


  Reageer met quote
Tja, nou, ze zijn dus echt helemaal plat, zijn meer gewoon broodjes. Niks holte om te vullen Sip

Ik heb ze allemaal door midden gesneden en in de vriezer gemikt. Ga ze wel gebruiken als broodjes voor mijn werk ter afwisseling van de pannekoekjes.

Heb ook nog een amandelcake gebakken. Ziet er goed uit, ga straks proeven (deeg was in ieder geval lekker :wink: ) Wou alleen niet goed uit de vorm, dus ik ga ook maar eens zo'n siliconengeval halen. De cake ga ik ook voor het grootste deel invriezen. Heb ik af en toe wat lekkers bij de thee of mijn sporadische kopje koffie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2005 21:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 53999
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Als niks lukt maak je gewoon vanile flensjes uitrollen slagroom er in oprollen 5 min in de vriezer en schuine stukken snijden op een schotel en hopla 20 min klaar.
Ook lekker met optimelkwark i.p.v slagroom.
Lukt altijd ook voor de snelle snack.

Ellen

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2005 18:27    
Vrouw Weeggegevens   Kaer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 11-12-2004
Berichten: 361
Dieet: *Cambridge Diet*
Woonplaats: Zoetermeer


  Reageer met quote
Ellen schreef:
Als niks lukt maak je gewoon vanile flensjes uitrollen slagroom er in oprollen 5 min in de vriezer en schuine stukken snijden op een schotel en hopla 20 min klaar.
Ook lekker met optimelkwark i.p.v slagroom.
Lukt altijd ook voor de snelle snack.


he, dat is ook wel een idee. Lekker luxe Uitroep :wink:
Voor thuis dan toch, want op de fiets naar het werk vervoeren is wel te doen denk ik, maar niet heel makkelijk.

Maar de cake is goed gelukt, heb hem geproefd gisteravond. Ziet er bijna uit als een gewone cake, smaak was lekker, vond hem alleen een tikje droog. Misschien toch te hoge temperatuur of te lang in de oven gestaan?

Maar die cake durf ik dus ook wel te presenteren Erg blij

En de mislukte soezen kunnen prima als boterhammetjes dienen is vandaag gebleken. Smaak is vrij neutraal, kan van alles op Uitroep
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2005 23:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 53999
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Je kunt ze thuis bakken en dan neem je een bus slagroom,optimel kwark mee is in 10 minuten klaar dan.

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2005 23:52    
Vrouw Weeggegevens   Kaer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 11-12-2004
Berichten: 361
Dieet: *Cambridge Diet*
Woonplaats: Zoetermeer


  Reageer met quote
Ellen,

welk recept gebruik je voor deze flensjes? Ik maak altijd de lijnzaadpannekoekjes voornamelijk als lunchgerecht. Is dat er geschikt voor of heb je nog een ander recept, mischien een wat fijnere structuur?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 14:16    
Onbekend  Cyber Oma
Gast







  Reageer met quote
Ik maak ze zo..

2 lepels huttekase
2 eieren
zoetstof
kaneel en vanille en ensence
Naar boven
BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 14:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3