Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Atkins: IJsjes

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1390
Dieet: Cambridge Dieet
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
IJsjes
1/4 liter slagroom
5 eieren
zoetstof
1/4 kopje water
cacao of oploskoffie of vanille-essence naar smaak


Splits de eieren. Klop de slagroom stijf met zoetstof en smaakje. Klop daarna de eidooiers en het water erdoorheen.Sla de eiwitten stijf en klop ze door het slagroommengsel.Giet dit in 12 ijsvormpjes (ik gebruik die van Tupperware, maar je kunt ze ook bij Blokker kopen).Ze moeten snel in de vriezer (zet hem vantevoren even op hoog) anders zakt de room naar beneden. Maar lekker...!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 21 feb 2004 17:35    
Onbekend  Ariela
Gast







  Reageer met quote
Maar dan zitten er rauwe eieren door verwerkt. Dat mag toch helemaal niet? I.v.m. salmonella bedoel ik.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma 15 mrt 2004 9:34    
Vrouw   zon
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 24-3-2004
Berichten: 46
Dieet: Atkins
Woonplaats: Leeuwarden


  Reageer met quote
volgens mij kan dat door de bevriezing geen kwaad die rauwe eieren.Ik heb zelf een ijsmachine en in die recepten gebruiken ze ook rauwe eieren.
groet gerrie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2004 11:10    
Vrouw   Bibbel
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 7-4-2004
Berichten: 9

Woonplaats: Voorburg


  Reageer met quote
HEEEEERRRRRLIJK!!!
Net halfbevroren (kon echt niet langer wachten) de eerste opgepeuzeld. Super recept. Alleen oppassen dat ik niet in een keer alles opeet....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2004 14:53    
Onbekend Weeggegevens   Sencha
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 17-9-2006
Berichten: 16



  Reageer met quote
wat is de reden dat er water bij moet? Dit maakt de substantie eerder vloeibaarder waardoor je meer kans hebt dat deze naar beneden zakt in de ijsvorm wanneer deze in de vriezer geplaatst is?; kun je het water er ook uitlaten, want dan bevriest het geheel toch ook?

is maar een vraagie hoor in ieder geval Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2006 19:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1