| Auteur |
Bericht |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
| Het sojabrood van Jos?© is ook prima , als je niet meer in inductie zit, hoewel ik het niet zo nauw neem met brood. Maar dat is ieders eigen keus, gr, |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 3:29 |
|
 |
omafia Gast
|
|
| klavertje4 schreef: | | Ik gebruik fibrex ipv colon rein omdat ik dat toevallig in huis heb. gaat ook prima, neemt veel vocht op |
Ik heb ook fibrex gekocht een blik, maar vorige keer door me kwark gedaan vond het net zand, smaakt het wel door het brood en week je het dan vooraf????
Ik wil nog steeds een brood bakken gewoon in de oven want ik heb geen BBM |
|
| Naar boven |
| |
Geplaatst: do 09 dec 2004 17:20 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55906 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
| omafia schreef: | | klavertje4 schreef: | | Ik gebruik fibrex ipv colon rein omdat ik dat toevallig in huis heb. gaat ook prima, neemt veel vocht op |
Ik heb ook fibrex gekocht een blik, maar vorige keer door me kwark gedaan vond het net zand, smaakt het wel door het brood en week je het dan vooraf????
Ik wil nog steeds een brood bakken gewoon in de oven want ik heb geen BBM |
Ik gebruik fibrex met mate in het brood ,gehakt en paneer voor vlees .
Dan valt het niet erg op vind ik.
Ellen |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 dec 2004 17:47 |
|
 |
omafia Gast
|
|
| Naar boven |
| |
Geplaatst: do 09 dec 2004 18:15 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Ik heb het blik nog nieuw staan ik weet niet wat ik er mee moet doen, ik doe wel wat colon rein door de roomkaas soms, als toetje.
Ik heb destijds ook potten johannesbroodpitmeel gekocht gebruik ik nauwelijks, ik heb het laatst in een recept gebruikt, maar weet niet meer welke. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 dec 2004 18:40 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55906 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
| omafia schreef: | Heb je niet het gevoel dat je zand eet?????
ik had het in me kwark gedaan een poos laten staan, brrrrr vond het goor was net zand Nou weet ik wel zand schuurt de maag, maar ik vond het niks  |
Hoeveel doe jij er dan door ?? ik een eetlepel meer niet. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 dec 2004 18:41 |
|
 |
omafia Gast
|
|
Ik ook 1 lepel, nou ja 1 keer gedaan daarna niet meer  |
|
| Naar boven |
| |
Geplaatst: do 09 dec 2004 18:50 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
| omafia schreef: | Ik ook 1 lepel, nou ja 1 keer gedaan daarna niet meer  |
LIgt er ook aan wat je er voor de rest in heb gedaan denk ik. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 dec 2004 18:54 |
|
 |
omafia Gast
|
|
Kwark ik had het in me kwark gedaan, had ik gelezen op het Atkinsforum dat iemand het gewoon in de kwark deed, dus ik dacht doe ik ook eens, nou ik vind zemelen lekkerder  |
|
| Naar boven |
| |
Geplaatst: do 09 dec 2004 19:01 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Had er roomkaas in gedaan bedenk ik net  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 dec 2004 19:02 |
|
 |
|