Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Atkins: lijnzaad-ei

Auteur Bericht
Vrouw   Noekiepoe
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 134
Dieet: Atkins
Woonplaats: Nijmegen


  Reageer met quote
Gisteren bij toeval ontdekt !

Neem 2 eieren en doe hier ongeveer 15 gram gemalen lijnzaad doorheen. Even goed door elkaar klutsen.

Bak dit in een klein pannetje (ik gebruikte hiervoor 20 cm doorsnede). (je kunt eventueel ook eerst wat plakjes spek in het pannetje doen, zodat het wat steviger wordt).

De hittebron niet te hoog zetten, want het moet wel een tijdje staan namelijk. Als de onderkant lekker bruin is, even omdraaien en even bruin laten worden.

Af laten koelen, en lekker beleggen met rookkaas of spek of lekker roomboter enz.



Ik lust het lijnzaadpapje niet zo goed (eigenlijk vind ik het gewoon smerig) en om toch dat lijnzaad in mijn lichaam te krijgen zodat ik wel gewoon elke dag naar het toilet kan, gooide ik het gisteren dus lekker door mijn ei. Een lekker eitje is het niet geworden... Smaakt namelijk niet echt meer naar ei.. Maar ook niet naar lijnzaad !

Best goed te eten, tenminste... dit vind ik !

Groetjes,
Noekiepoe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2004 10:12    
Onbekend   Jeanine
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 10-2-2004
Berichten: 28

Woonplaats: Lewedorp


  Reageer met quote
Ik vond die lijnzaadpap ook zo waterig smaken dus ik doe het anders.
100gr roomkaas
2 el slagroom
2el gemalen lijnzaad
klontje boter
zoetstof
1minuut 30 in de magnetron op 600 watt (als je het op vol vermogen doet knalt het uit je bakje)
Misschien moet je dit ook eens proberen ik vindt het hartstikke lekker.
Ik doe dit ook wel eens s`avonds bij de koffie. Of als toetje

Eet smakelijk groetjes Jeanine

_________________
verwacht niks, dan krijg je veel!
Vorig jaar begonnen met 100,1 en nu 93,4 kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2004 17:05    
Vrouw   Noekiepoe
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 134
Dieet: Atkins
Woonplaats: Nijmegen


  Reageer met quote
Hoi Jeanine,
Hmm.. Klinkt op zich best wel goed eigenlijk. Heb nog roomkaas staan (waarvan ik eigenlijk niet goed weet wat ik ermee kan doen.. haha) dus ik zal het zeker proberen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2004 9:47    
Vrouw   Nyn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-2-2004
Berichten: 190
Dieet: Atkins
Woonplaats: Hurdegaryp *Dieet Atkins*


  Reageer met quote
Hoi Noekiepoe,,

Dat lijnzaadeitje ga ik morgen gelijk prober. Ik maakte de lijnzaadpap altijd met kokos er door om het nog een beetje te vr....ten te maken maar kokos is niet geschikt voor inductie en daar wil ik weer naar toe terug.
Bedankt voor het receptje, want die lijnzaad heb ik inderdaad ook echt nodig WC

Groetjes Nyn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2004 22:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1