| Auteur |
Bericht |
Lente34 Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

|
|
1 pitabroodje opensnijden en de snijkanten besmeren met pizzaquick (van remia) stukjes ananas erop leggen en dan geraspte 20+kaas en bestrooien met oregano. Ongeveer 8 minuten bakken in de oven.
1 pizza 140kcal
groenten bv champions, uien en paprika is ook erg lekker.
Lekker voor een tussendoortje of als je er een schaaltje rauwkost bij doet voor de lunch._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 nov 2008 17:35 |
|
 |
Lavandou Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 12-11-2008 Berichten: 10 Dieet: gezond eten Woonplaats: Arnhem
|
|
Goeie tip om er een doorgesneden pita-broodje voor te gebruiken!
Erg lekker trouwens; ik krijg er jammer genoeg méér trek van...komt waarschijnlijk omdat het zo lekker blijft ruiken in de keuken!  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 nov 2008 10:42 |
|
 |
Draig Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
oeh lekker idee
zeker omdat wij hier in het weekend wel eens films gaan kijken en dan is dit natuurlijk een gezonder alternatief dan chips... |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 nov 2008 12:41 |
|
 |
Lente34 Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

|
|
Hoi Lavandou en Draig,
Bedankt voor jullie reactie.
Lavandou fijn dat je het lekker vindt heb je toch een tussendoortje dat mag en Draig ik hoop dat je het ook lekker vindt, is altijd beter dan chips  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 nov 2008 23:41 |
|
 |
Lavandou Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 12-11-2008 Berichten: 10 Dieet: gezond eten Woonplaats: Arnhem
|
|
...ik heb het als lunch gebruikt...
Ging prima; moest daarna nog sporten, maar geen trek gehad na het sporten! (maar o, wat ruikt het lekker!!! Afzuigkap op 10!!!)_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 nov 2008 0:11 |
|
 |
Draig Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
we hebben ze dit weekend gehad en het viel erg in de smaak. Wss gaan we ze vaker eten  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 25 nov 2008 9:18 |
|
 |
Daph Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-5-2008 Berichten: 831 Dieet: sporten, gezond eten Woonplaats: Amsterdam
|
|
Minipizza kun je ook maken in een toaster (met ruime roostertjes, anders past het niet) en dan ongeveer 5 minuutjes.
Ik maak ze als volgt:
Snij de pita door de helft zodat je een boven en onderkant hebt. Smeer ongeveer anderhalve eetlepel picante (of gewone) pastasaus van grande italia op de onderste helft. Indien gewenst kun je er geraspte kaas op gooien. Beleg verder met 3 plakjes salami. Vijf minuutjes in de toaster en smullen maar! Per stuk (afhankelijk van de kaas en de grootte van je pita, ik gebruik pita's van euroshopper) 171 kCal. Een grote pita pizza is ongeveer 190 kCal met zelfde beleg.
Je kunt ze ook beleggen met ham in plaats van salami (ongeveer 150 kCal) of met ham en ananas. In de toaster zijn ze een stuk sneller klaar dan in de oven, scheelt namelijk voorverwarmen!
Liefs Daph_________________
Poging twee! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 05 jan 2009 12:52 |
|
 |
Eva2811 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-4-2009 Berichten: 140 Dieet: sporten en gezond eten
|
|
klinkt goed!
ga ik ook eens proberen:D
groetjes!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 21 mei 2009 8:45 |
|
 |
iesje90 Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 29-6-2010 Berichten: 46 Dieet: gezond eten Woonplaats: omg breda
|
|
dat klinkt echt heerlijk, maar ben inderdaad wel bang dat ik er nadat ik er 1 gegeten heb alleen maar meer trek van krijg...._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 jul 2010 11:45 |
|
 |
Meiske Super Weegclubfan

|
|
Hoeveel vetten zitten hier dan in ?
Dan pas kun je toch het aantal punten berekenen ?_________________ url=https://www.weegclub.nl/]  [/url] |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 jul 2010 10:34 |
|
 |
|