Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Lowcarb: marsepein recept van José

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Schapie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-2-2004
Berichten: 1080
Dieet: ketogeen (low-carb)
Woonplaats: Nederland


  Reageer met quote
Hai Ellen, Sinterklaas


Vertel eens: oranjebloesemwater......................noooooooooit van gehoord!! Uhhhh.....

Groetjes Schapie :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 sep 2004 16:00    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-2-2004
Berichten: 1390
Dieet: Cambridge Dieet
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Oranje bloesem water heb ik zelf meegebracht uit Frankrijk, van het merk Vahine. Heb het hier nog niet gezien in de winkel. Maar bij een echte banketbakker zou je een kleine hoeveelheid moeten kunnen kopen.

Het ruikt heel sterk naar bloemen, lijkt voor mij op seringengeur. Je hebt er maar weinig van nodig om de marsepein op smaak te brengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 20 sep 2004 17:21    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Joepie heb net een dikke rol marsepein gemaakt met een beetje gewijzigde ingredi?©nten en ...geweldig gelukt:
gemalen amandelen zodat het meel bijna vettig is dat mengen met zoetstof en rozewater (te koop bij de toko's) en wat slagroom en dan met een garde roeren tot het loslaat van de schaal en dan vormt het zich een bal (net als bij een roux) en dan in folie tot een worst kneden heel voorzichtig en dan op laten stijven in de koelkast of vriezer. Het was een toevallig experiment omdat ik nog zoveel slagroom had staan.

Naar een idee van Jos?©! groetjes mixer die nu een weekje naar Belgi?« gaat, tot ziens allemaal

Wat de amandelen betreft, ik had nog wat zakjes gepelde amandelen liggen en die heb ik gemaald (uit Duitsland)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2004 14:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2