Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Lowcarb: bloemkool/boerenkoolstampot

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Herma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 18-8-2004
Berichten: 81
Dieet: atkins
Woonplaats: Schoonoord


  Reageer met quote
Hoi Ines
Een vraag: Die bloemkool, boerenkoolstampot lijkt mij heerlijk, maar mag die ook in de inductiefase?????????
Groetjes Herma

_________________
Ik voel dat het gaat lukken. Eerst maar naar 85 kilo. Kan alle steun gebruiken. Herma
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2004 14:00    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Gelukkig wel Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2004 16:22    
Vrouw Weeggegevens   Nine1005
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-8-2004
Berichten: 129
Dieet: Atkins
Woonplaats: Nijmegen *Dieet Atkins *


  Reageer met quote
hoi allemaal is er ook een alternatief voor bloemkool puree want dat vind ik niet zo lekker en hij blijft altijd zo vochtig bij mij is daar ook iets aan te doen of is de bloemkool lekkerder te maken want met de slagroom erdoor wordt het zo we-ig help
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 14 okt 2004 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 30-1-2004
Berichten: 54067
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Magda had het met een knolsoort gemaakt maar iets nat blijft groenten altijd wel ik laat het altijd droogstomen op een laag pitje en kook de groenten in een stoompan en dan pas de spekjes er door.

Je moet gewoon zelf wat uitproberen wat stampot betreft er is ook een zoete aardappel dacht ik die laag in kh is .

Ellen

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 okt 2004 10:39    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
Wat doen jullie er dan door voor kruiden???? Ik wil het ook maken lijkt me erg lekker
Naar boven
BerichtGeplaatst: do 14 okt 2004 20:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 30-1-2004
Berichten: 54067
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Meestal peper en zout en soms een fijnesneden uitje .
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de kast wel eens openruk en er wat uit graai wat me lekker lijkt .
Soms is dat zo en som is het niet te vrt Schaam Schaam

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 okt 2004 20:14    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
ja dat heb ik ook helaas. Lachen Lachen
Naar boven
BerichtGeplaatst: do 14 okt 2004 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Bij alle soorten kool is komijn en nootmuskaat lekker en een snufje cayennepeper of een likje sambal. verder vind ik een zuurtje er lekker bij, dus amsterdamse uien of augurken, tis maar een ideetje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 okt 2004 22:38    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
Nou vanavond ga ik het maken, ik ben heel benieuwd en komijn wist ik niet vroeg me al af waar dat voor gebruikt werd, ik ben niet zo'n keukenprinses dus ben blij met die recepten hier, Twijfel alleen nog of ik er ook nog knolletjes bij zal doen.

Maar jullie horen wel hoe ik het vond
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2004 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Komijnpoeder of djinten wordt altijd samen gebruikt met ketoembar (korianderpoeder) en wordt veel gebruikt in de indische en indiaanse keuken het ruikt heel lekker naar de komijn uit de kaas, een snufje is genoeg, eigenlijk is karwijzaad voor de kool maar omdat moeilijk te krijgen is heb ik komijn genoemd, laat Joop Braakhekke het maar niet horen want die vindt daar een groot verschil tussen. succes Omafia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2004 9:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3