| Auteur |
Bericht |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Ik gebruik fibrex ipv colon rein omdat ik dat toevallig in huis heb. gaat ook prima, neemt veel vocht op_________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 okt 2004 17:03 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55904 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
| Je kunt het ook als paneermiddel gebruiken :wink: |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 okt 2004 18:10 |
|
 |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Je maakt er een zalige knapperige schnitzel mee  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 okt 2004 20:11 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Wat betreft het brood, gist en bakpoeder heeft geen effect, colon rein is inderdaad een vochtverslinder, en als je met gist bakt kun je niet zo,n kort programma gebruiken, tis toch een beetje experimenteren, ga zelf weer eens aan de slag en zal het resultaat melden, maar het mixer,s brood is echt voor inductie, en wat ik nu brabbel met tarwezemelen en havervlokken en soyameel is daar niet geschikt voor.
Wat het lijnzaad betreft , het schijnt inderdaad zo van de vloer opgeveegd te worden als het als dierenvoer wordt gebruikt, ik heb het nog wel gebruikt, omdat ik nog een paar zakken had liggen....en ik ben een hollander, het ziet er niet vies uit, maar misschien moet ik het toch weggooien en die ander kopen, moet ik ff voor naar de Tuinen in Assen van zonnatura vind ik het wel prijzig en een reformwinkel hebben we hier niet. groetjes Mixer |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 12 okt 2004 20:27 |
|
 |
Cyber Oma Gast
|
|
Ik heb gisteren een broodbakmachine bij de Aldi gekocht .
Zijn er meer mensen die hem hebben ,en heel belangrijk al resultaat mee ?? |
|
| Naar boven |
| |
Geplaatst: za 16 okt 2004 10:31 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55904 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Heb er eentje van de Lydel waar 2 kleine broodjes in gebakken kunnen worden.
En soms lukt het heel goed er mee en soms mislukt het als ik me niet aan het recept hou |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 16 okt 2004 11:24 |
|
 |
Sandra Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 241 Dieet: Atkins Woonplaats: Middelburg
|
|
Ben nu het brood aan het bakken. Heb er wel wat vanille aroma en kaas doorgedaan. Het rijst goed en hij staat in de oven langzaam af te koelen. Ben benieuwd. Volgens mij kan ik komende week bijzonder goed poepen.
gr.
Sandra |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 30 okt 2004 14:17 |
|
 |
Pretty Vaste Weegclubfan

|
|
Heerlijk ik heb zitten smullen van het lezen... ik wil het morgen gaan proberen dus... ik heb een BBM van Princess.. heeft iemand daar ervaring mee? ik heb er nog nx mee gedaan.. tnt heb ik brood met Fibrex gemaakt in de oven... was ook erg lekker maar ik wil eigenlijk zo graag die BBM leren gebruiken en Mixer's brood proeven.. ik hoor zoveel goeds van al die lekkere recepten van je...
Pretty _________________ Ik ben voor vrijheid van meningsuiting
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 nov 2004 20:14 |
|
 |

|
|
Hoi er staan her en der verschillende recepten, want die van Mixer kon ik niet vinden waar ik die heb gezet, maar als je de vin eruit haalt en van te voren alles mixt, dus veel eieren, roomkaas, vet of roomboter, bakpoeder, haverzemelen, tarwezemelen, sojameel, proteinepoeder,zout, zeer fijn gemalen lijnzaad, colon rein, nou ja rommel maar aan, lees verschillende recepten even door dan moet je die smurrie in het bakblik doen en dan een gistvrij programma, die 1.4o min duurt, gebruik de ingredi?©nten die je in huis hebt,, anders kun je ook snuffelen in het dagboekje van Twompie die heeft er zelfs foto's bij staan.
Heb ook cake in de bakmachine gebakken, met koekkruiden en zoete spullen staat ook ergens, gewoon proberen in het ergste geval geef je het aan de dieren. groetjes Mixer |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 3:22 |
|
 |

|
|
| Cyber Oma schreef: | Ik heb gisteren een broodbakmachine bij de Aldi gekocht .
Zijn er meer mensen die hem hebben ,en heel belangrijk al resultaat mee ?? |
Zelfde verhaal als ik net geschreven heb naar Pretty, alle bakmachines zijn geschikt want met bakpoeder heb je geen rijstijd nodig, vooraf mixen vin eruit en dan op een gistvrij programma het kortste dus ,meesta 1.40 min. succes |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 3:25 |
|
 |
|