Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Lowcarb: prima brood

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sharonne
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Janet schreef:
Mixer schreef:
tja ik wissel wat met de ingredi?«nten dus nu weer met roomboter en zonder eiwitpoeder, wel met tarwezemelen en soms 6 eieren en dan weer 8, soms met bakpoeder (=meer kh dan natr. bicarbonaat) soms een scheut room dan weer roomkaas, soms de zoete versie met koekkruiden en zoetstof, en dan weer met kruiden en kaas en bouillonpoeder.
Aan wat voor kruiden moet ik denken dan???? Ben niet zo uitprobeerderig in de keuken, Ik vond hem met koekkruiden niet lekker maar dat ligt echt aan mij hoor ik hou niet zo van alles wat met speculaas temaken heeft. Mijn keuken machine blenderd het overrigens het lijnzaad wel tot meel hoor.

Zelf doe ik altijd bruschettakruiden erdoor en lekker wat olijven (zwarte)
wat knoflookpoeder! Heerlijk!
Succes!

Miss Caramel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 15 jun 2004 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
hoi, ik doe tomaten tapanade kruiden door van silvo, heerlijk lekker italiaans. groetjes carla
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jun 2004 17:02    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Als ik dat allemaal lees ben ik een luilak met bakken Schaam Schaam

Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jun 2004 18:25    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Dat zal wel meevallen,
ik heb het met buien, kook-en bakbuien dus,
ik voel me akelig lui als ik die tuin- en sportverhalen lees, dus ieder zo z,n meug vrijheid, blijheid!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2004 23:34    
Vrouw   Mobi
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Bezjoer!

ik heb mijn nieuwe BBM gebruikt voor het prima brood. stand 4 gebruikt (AFK machine ofzo, in ieder geval die van de kassa!) maar...

ik heb nu een wat kleffig brood...??
heb er zelfs nog 10 minuten extra tegenaan gegooid, maar resultaat was dus toch wat zompig zeg maar.

niet vies overigens, maar wat droger zou wellicht nog lekkerder zijn??

en een andere vraag: zou er gist bij-in kunnen zodat het iets rijst / luchtiger wordt? of is dat al gedaan middels het bakpoeder?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 okt 2004 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Marian1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mobi schreef:
ik heb nu een wat kleffig brood...??
heb er zelfs nog 10 minuten extra tegenaan gegooid, maar resultaat was dus toch wat zompig zeg maar.

Heb je er wel Colon Rein door gedaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 okt 2004 11:37    
Vrouw Weeggegevens   Jadie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn brood was ook zompig. Elk sneetje even in de broodrooster gedaan en het was toen wat knapperig . Ik had er ook geen colon rein in gedaan.. Helpt dat Marian??
groetjes...Jadie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 02 okt 2004 11:58    
Vrouw   Mobi

Reageer met quote
ja ik had er colon rein in gedaan.... en het kneden door de machine werd daardoor wat moeilijk! dus daar moest ik "een handje bij helpen" met een vork

maar wat Jadie zegt ervoer ik ook al: even in de oven en prima!

maar zou toch niet nodig hoeven zijn..?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 okt 2004 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Marian1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb geen BBM, maar mijn brood-uit-de-oven bleef ook altijd wat nattig. Totdat ik die colon rein erbij deed, dat neemt namelijk zo ontzettend veel vocht op. Het wordt nu veel beter, lijkt meer op echt brood.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 okt 2004 12:20    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Mixer schreef:
En ik koop het lijnzaad in een dierenwinkel 1.25 per kilo volgens die verkoper is er niets mis mee want dan zou op de verpakking moeten staan niet geschikt voor menselijke consumpie.

Ik heb het even nagevraagd op me werk want wij mengen die lijnzaad door dierenvoer, dus hier ligt zat, Maar het wordt mijn sterk afgeraden om het zelf te eten, dus toch maar mee oppassen zo heel duur is lijnzaad ook weer niet
Naar boven
BerichtGeplaatst: di 12 okt 2004 14:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9