Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Low-carb: brood voor latere fasen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Probeer weer wat, moet lukken. Ben soms wat slordig met de hoeveelheden, dus...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2004 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
Doe er eens een schepje zout in, dat houdt het vocht goed vast en geeft gelijk nog meer smaak aan het brood.
Het zout mag alleen niet direct in contact komen met de gist.

Zelf doe ik bij gebruik van de broodmachine eerst de vloeistof in de vorm, daana het hout en daarna de meelvervangers en bovenop de gist de boter en de eventuele ander stoffen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2004 19:29    

Reageer met quote
Het brood is goed maar niet echt gerezen, ik zal het de volgende keer zo doen als jij beschrijft Jos?©,
ik had het zout en de suiker en de gist erdoor gestrooid, dan komt het niet in aanraking met de gist rechtstreeks, of moet ik de gist oplossen in suikerwater en dan het papje bovenop gooien?
Bij Mathilde was tie prachtig gerezen, zij doet het goed dus...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2004 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Janet
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien moet je eens kwark proberen inplaats van roomkaas dit zit namelijk volgens mij in al het kharm brood
Schaam Schaam Heb er verder geen verstand van hoor dus als je heb van hallo je weet niet waar je het over hebt dan doe je maar net of je dit berichtje niet gelezen hebt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2004 21:32    

Reageer met quote
Nee leuk als je meedenkt, je moet ergens beginnen en er mislukt bij mij een heleboel, maar ik had er geen roomkaas doorgedaan en de struktuur is heel goed en lekker het zit 'm in de gist dat doe ik niet goed de gist verliest zijn werking dus komt in aanraking met vocht of zout.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2004 21:38    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Mixer schreef:
Bij Mathilde was tie prachtig gerezen, zij doet het goed dus...

Zij had geluk dus.........

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2004 21:49    

Reageer met quote
De smaak is in ieder geval heel goed en de structuur ook, ik was eerst bang voor teveel vocht, want die had ik hetzelfde gelaten 240 ml en 3 eieren geloof ik, maar de colon rein slurpt samen met het zout het vocht op, dus iedereen kan experimenteren, met het geluk van Mathilde moet lukken!!!

ps en iets waar je niet tegen kan b.v. proteinepoeder kun je rustig weglaten of havervlokken eruit, het lijkt al gauw op brood. Echt waar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 sep 2004 9:13    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Is dit ook gewoon in de hetelucht oven te bakken???
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2004 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
omafia schreef:
Is dit ook gewoon in de hetelucht oven te bakken???

Tuurlijk, pas dan wel de temperatuur aan anders is het snel te donker. Ongeveer 10 graden lager dan een convencionele oven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2004 10:18    
Vrouw Weeggegevens   whomalu
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Na lang zoeken heb ik ontdekt dat gluten- en hennepmeel in de provincie Groningen te krijgen is bij de molenwinkel van mulder Pot in Kropswolde. Ook kan hij koolhydraatarm broodmix leveren. Dit meel levert ongeeer 25 % minder Kh dan het gemiddelde broodmix? Ik ga het in de loop van de week halen. Mocht je het ook willen kopen, de molenaar wil het graag een pr dagen van te voren weten zodat hij het in een kleinere verpakking kan klaarzetten. Dit kan je aangeven op zijn mail adres van de site van de molen. Erg blij Lachen Erg blij Lachen Erg blij Lachen Uitroep
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2009 17:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3