| Auteur |
Bericht |
Jose Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
| Je brood ziet er geweldig uit Twompie. |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: vr 24 sep 2004 1:30 |
|
 |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Om op te vr....n  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 sep 2004 9:04 |
|
 |
Janet Vaste Weegclubfan

|
|
| Toch misschien het machine weer uit de kast halen. Moet wel eerst even gaan zoeken naar dat havermeel maar kont goed. Sojameel kon ik hier toch al niet vinden dus dat geeft geen problemen. _________________ Groetjes Janet
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 sep 2004 9:06 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
| Mixer schreef: | Geweldig Mathilde, ik heb ook zo'n machine, welk programma?
Ik heb dit recept ook op het andere forum gezet, dus je kunt reclame maken.
Nou dit maakt mijn dag weer goed. Heb je mijn antwoord nog terug gelezen bij Babbelbox, nou morgen ben ik het weer vergeten hoor!
Dus zonder roomkaas en meer lijnzaad en geen sojameel dus dat is minder Kh'n want sojameel is best veel Kh'n.
Ben echt blij ermee, joepie  |
ja leuk h?¨ Wil. Ik was er zelf ook zo blij mee. Ik had de BBM op volkoren gezet. ?± 3 1/2 uur en de korst op donker. Wel lang, maar wat maakt het uit? De machine doet het werk. Ik heb vanmorgen ?©?©n boterham gegeten en echt lekker! Dat is ruim voldoende. Ik had tenminste echt iets om op te kauwen! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 sep 2004 10:26 |
|
 |

|
|
| Ellen schreef: | Wow Twompie dat ziet er echt lekker uit heerlijk dat je op gewicht bent en wat meer kh kunt eten nu!!!
Smakelijk dus groetjes El. |
Ik eet nooit meer dan 20 kh. Vrijwel altijd lager. Zodra ik meer eet, word ik geheid zwaarder. Een beetje schommelen vind ik niet erg, maar ik mag van mijzelf NIET boven de 75 komen. Dus vanmorgen had ik de grens bereikt: 74.9 en daar zal ik vandaag dan zeker iets aan doen cq veel vor laten. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 sep 2004 10:29 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55904 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Oh dacht dat je voorzichtig iets meer kh at bij de fase waar je in zit.
Dus jij blijft eigelijk ook heel basic eten met 20 kh per dag.
En je hebt gelijk hoor je gewicht van 75 kg is prima om vast te houden.
Beter een onsje afvallen als kilo's aankomen.
Al vind ik dat je balans oke is!
Groetjes El. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 sep 2004 10:51 |
|
 |

|
|
| Ellen schreef: |
Al vind ik dat je balans oke is!
Groetjes El. |
ja, dat ben ik wel met je eens, maar ik heb nog steeds niets non-Atkins gegeten. Geeft niet, want ik kan mij prima redden met fase 2. Kom er gewoon nooit bovenuit.... |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 sep 2004 12:39 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 55904 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Nahhhh zolang jij je er lekker bij voelt is alles toch ok!!!
Want daar gaat het om vind ik je balans en een goed gevoel!
Groetjes El |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 24 sep 2004 12:44 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Mijn brood is nu na een paar dagen nog wel lekker maar rolt uit elkaar bij het snijden dus ik maal er paneermeel van, maar weet niet precies de oorzaak, iemand een tip?,wat meer vet? of toch roomkaas?
gr. mixer |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 sep 2004 9:48 |
|
 |

|
|
| Mixer schreef: | Mijn brood is nu na een paar dagen nog wel lekker maar rolt uit elkaar bij het snijden dus ik maal er paneermeel van, maar weet niet precies de oorzaak, iemand een tip?,wat meer vet? of toch roomkaas?
gr. mixer |
Ditzelfde recept? Dan heb ik er geen last van. Van het bovenste deel wat ik er af gesneden had, ligt nog steeds een stuk in de koelkast - zovaak eet ik geen brood - en dat is nog prima!
En de rest ligt in mooie dunne sneden in de vriezer.
Dus ik heb geen advies. Als theorie: ik was bang als ik de roomkaas erdoor zou doen, dat het brood weer een beetje WEEK zou blijven. Nu heeft het echt de structuur van brood. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 sep 2004 10:17 |
|
 |
|