Onderwerp menu

Forum: Lowcarb Recepten
Subforum: Atkins, Dr Frank, Lowcarb: hoofdgerechten
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



spagetty al la atkins, of het lekker is weet ik niet

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Henkeliena
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-2-2004
Berichten: 71
Dieet: low carb (Atkins)


  Reageer met quote
Ik heb dit nog niet geprobeert, doen jullie dat even dan weet ik of het lekker is, hahahaha.

4 eieren,
beetje olijfolie,
proteinepoeder bijgevoegd tot een deegje
door de knoflookpers in heet water laten vallen, als alles erin zit, even aan de kook, afgieten, en je hebt spaghetti.


Groetjes Henkeliena
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2004 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Mag je zelf uitproberen Lachen Lachen horen wij het wel Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2004 11:24    
Vrouw   Fabeltje23
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 16-8-2004
Berichten: 96
Dieet: Atkins
Woonplaats: groningen


  Reageer met quote
hmmm klinkt wel verleidelijk ik ben dol op spaggetti maar die molbo bolletjes komen mij weer terug als ik denk aan proteinepoeder. dat smaakt naar pap Geschokt Geschokt Geschokt WC
ik moet die bolletjes nog een keer maken hoor volgens mij had ik wat fout gedaan.

xxx marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 23 sep 2004 11:30    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Door een knoflookperst lijkt me wel een gefriemel, zelf heb ik zo'n puree FF Denken... ding ooit kapot geknepen, maar zou een pureeknijper niet beter gaan, in de italiaanse keuken heb je ook zoiets: gnocci of zoiets, dat zal Magda wel weten. ik heb wel alvast volkorenspaghetti gekocht in Duitsland en wilde rijst voor als we op ons streefgewicht zijn, vind het wel jammer dat mijn nieuwe pastamachine renteloos staat, , misschien een keer experimenteren met glutenpoeder, eieren en een mix van sojameel en nog wat. FF Denken... FF Denken...
maar leuke recepten ,ik ga wel een ovenschotel maken met koolrabi gehakt en aardappelanders,gr. Mixer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2004 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-2-2004
Berichten: 693
Dieet: Karin de Zoete
Woonplaats: Betuwe


  Reageer met quote
Het lijkt me inderdaad iets voor een pureeknijper, gaat sneller en met veel meer deeg tegelijk, ook zullen de slierten dan langer worden, maar ikzelf heb zo'n ding niet.

Gnocchi is heel iets anders Mixer, het wordt niet van deeg gemaakt maar van aardappel of van pompoen, mijn dochter maakt het zelf heeft ze van haar schoonmoeder geleerd natuurlijk en het is heerlijk, schoonmama heeft haar Italiaans leren koken, want toen zij in Itali?« kwam kon ze nog geen aardappel koken en geen ei bakken, aan zo'n iemand kon zij natuurlijk haar zoon niet toevertrouwen. Nu vindt ze koken zelfs leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2004 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
ok bedankt voor de uitleg, ...ik hoor vaak de klok luiden, en zoek eeuwig naar de klepel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2004 21:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1