| Auteur |
Bericht |
Mamdarijn Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 26-6-2011 Berichten: 20796 Dieet: E.G.A met minder koolhydraten
|
|
Biogardetaartje, feestelijk tussendoortje
125 cc biogarde, 4 blaadjes witte gelatine, sap van 1 citroen, beetje honing, beetje kaneel, beetje vanille essence, fruit.
- Gelatine 10 minuten laten weken in koud water.
- Biogarde roeren met honing, kaneel vanille essence en eventueel een beetje fruit.
- Citroensap verwarmen en door de uitgeknepen gelatine roeren.
- Gelatinemengsel door de biogarde roeren.
In een kleine (spring)vorm op laten stijven in de koelkast (halve dag) en garneren met fruit naar keuze.
Vier punten, kan op één dag gegeten worden (even letten op hoeveelheid fruit) bij koffie, thee en als toetje.
Ik had door het taartje nog een beetje bosvruchten (ontdooide blauwe bessen en frambozen uit het vriesvak) geroerd waardoor het taartje wat kleur kreeg. Bij het ontdooien kwam ook automatisch wat sap vrij.. heel lekker!
Dit taartje is ook heel lekker met ananas en mango. Lekker je eigen favoriete fruit toevoegen dus!_________________ Gezond eten & afvallen.. Ik pak die kans!
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 31 aug 2011 21:42 |
|
 |
P66 Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik heb hem gevonden, jeetje wat ziet het er lekker uit!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 aug 2012 20:21 |
|
 |
Mamdarijn Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 26-6-2011 Berichten: 20796 Dieet: E.G.A met minder koolhydraten
|
|
Soms moet je jezelf gewoon even kietelen met iets heel lekkers.. Mijn dochter at mijn taartje een keer zomaar voor de helft op, vond 'em lekkerder dan de 'echte' taart met suiker enzo  _________________ Gezond eten & afvallen.. Ik pak die kans!
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 aug 2012 20:52 |
|
 |
kepha Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-6-2009 Berichten: 295 Dieet: EGA Woonplaats: rozenburg(zh)
|
|
Mmmm...ik heb deze net even overgeschreven....vanavond lust ik wel een stukje taart denk ik  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 feb 2013 12:16 |
|
 |
|