Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Recept gerookte kip/citrus salade
50 gram gerookte kip
handje rucola sla
handje fijngesneden witlof
1/4 of 1/2 sinaasappel in stukjes (tel dit op bij je fruit voor deze dag!)
1/4 of 1/2 grapefruit in stukjes(tel dit op bij je fruit voor deze dag!)
Maak de salade op door kip + fruit op bedje van rucola & witlof te leggen.
Bij het snijden van de vruchten komt wat sap vrij, vang dit op en meng dit met 'n theelepel olijfolie met 'n half theelepeltje honing. Peper & zout erdoor mengen en deze dressing over de salade.
Eventueel nog wat peper erover en smullen maar!
Lekker en gaaf jammiejammie die foto's erbij. Geweldig, jij hebt net van die volle borden als ik altijd heb, en als mijn collega's mij toevallig naar boven zien gaan als ik ga eten hebben ze echt zoiets van hé mag je dat allemaal eten??? jaha zeg ik dan, en ik val er ook nog eens vanaf met een big
sunshine65 schreef:
Lekker en gaaf jammiejammie die foto's erbij. Geweldig, jij hebt net van die volle borden als ik altijd heb, en als mijn collega's mij toevallig naar boven zien gaan als ik ga eten hebben ze echt zoiets van hé mag je dat allemaal eten??? jaha zeg ik dan, en ik val er ook nog eens vanaf met een big
ja lachen is dat hè dat sommigen echt staan te kijken wat we allemaal mogen.
Ik zal wat vaker foto's proberen te maken, staat wel leuk bij m'n recepten idd.
ja heerlijk, jij hebt me zo vooruit geholpen ik ben helemaal om heb gisteren het boek besteld en tot het binnen is red ik me met jou recepten en wat goede feedback die ik krijg super alvast dankjewel
mandy rebel schreef:
ja heerlijk, jij hebt me zo vooruit geholpen ik ben helemaal om heb gisteren het boek besteld en tot het binnen is red ik me met jou recepten en wat goede feedback die ik krijg super alvast dankjewel