Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Atkins: chocoladepudding met slagroom

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 16-12-2006
Berichten: 5003
Dieet: Gezond eten (kcal tellen)


  Reageer met quote
Er stonden 3 soorten,ik heb het nog niet eerder gehad,maar met zo weinig kh,kon ik het niet laten staan.

Hebben die kinders een koemelkallergie?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2007 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Ik zag ineens jou chocoladepudding met vel , ik vond en vind zo'n vel nog steeds lekker en mijn kinderen gruwelen ervan Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 16-12-2006
Berichten: 5003
Dieet: Gezond eten (kcal tellen)


  Reageer met quote
Ines schreef:
Ik zag ineens jou chocoladepudding met vel , ik vond en vind zo'n vel nog steeds lekker en mijn kinderen gruwelen ervan Lachen Lachen Lachen


ja, wat een nostalgie,ik zie mijn moeder het zo nog koken.Verse melk van de melkboer,die een melkbus aan zijn kar had hangen met verse melk.
Dan moest de melk gekookt worden in een speciale pan met een deksel met gaatjes,dan kookte de melk niet over.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Marij
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 6-2-2004
Berichten: 3098
Dieet: Atkins


  Reageer met quote
Josephine1950 schreef:
Ines schreef:
Ik zag ineens jou chocoladepudding met vel , ik vond en vind zo'n vel nog steeds lekker en mijn kinderen gruwelen ervan Lachen Lachen Lachen


ja, wat een nostalgie,ik zie mijn moeder het zo nog koken.Verse melk van de melkboer,die een melkbus aan zijn kar had hangen met verse melk.
Dan moest de melk gekookt worden in een speciale pan met een deksel met gaatjes,dan kookte de melk niet over.


Nee als het gas laag genoeg stond niet, maar als er een te groot vuur onder zat ging het ook over de melkkoker.
Mijn moeder heeft er nog 1 ze drinkt nog altijd koffie met hete melk uit de melkkoker. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Wizz
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-12-2006
Berichten: 6167
Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten
Woonplaats: Drenthe


  Reageer met quote
Josephine1950 schreef:
300 ml. soya/alpromelk ( de pak met 0.1 kh per 100 ml.).


lijkt me heeeeeeerlijk, maar kan die melk hier bij Super de Boer niet vinden! Hier hebben ze alleen van 2.8 gr Kh per 100 ml, nou dat wordt me veel te veel! Hoe heet het precies? Ga ik van de week eens bij Albert Heijn kijken.

_________________
Moedig voorwaarts, ik BLIJF het proberen.... Wizz's Ups en Downs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2007 15:47    
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 11-2-2004
Berichten: 8514
Dieet: Alles met mate


  Reageer met quote
Wizz schreef:
Josephine1950 schreef:
300 ml. soya/alpromelk ( de pak met 0.1 kh per 100 ml.).


lijkt me heeeeeeerlijk, maar kan die melk hier bij Super de Boer niet vinden! Hier hebben ze alleen van 2.8 gr Kh per 100 ml, nou dat wordt me veel te veel! Hoe heet het precies? Ga ik van de week eens bij Albert Heijn kijken.


Bij Appie hebben ze het wel en ook de Plus verkoopt het wel.

Volgens mij wordt hier Alpro Sojamelk bedoeld zonder toevoegingen van suiker en zout. Het groene pak als ik het me goed herinner.

En vel ergens op: Braak gatverdamme zeg, tussen de middag kregen wij thuis altijd warme melk want: koude melk is slecht voor je maag, en dan liet ik dat staan en dan kwam er een vel op, gatsie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2007 17:25    
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 16-12-2006
Berichten: 5003
Dieet: Gezond eten (kcal tellen)


  Reageer met quote
Libby schreef:
Wizz schreef:
Josephine1950 schreef:
300 ml. soya/alpromelk ( de pak met 0.1 kh per 100 ml.).


lijkt me heeeeeeerlijk, maar kan die melk hier bij Super de Boer niet vinden! Hier hebben ze alleen van 2.8 gr Kh per 100 ml, nou dat wordt me veel te veel! Hoe heet het precies? Ga ik van de week eens bij Albert Heijn kijken.


Bij Appie hebben ze het wel en ook de Plus verkoopt het wel.

Volgens mij wordt hier Alpro Sojamelk bedoeld zonder toevoegingen van suiker en zout. Het groene pak als ik het me goed herinner.

En vel ergens op: Braak gatverdamme zeg, tussen de middag kregen wij thuis altijd warme melk want: koude melk is slecht voor je maag, en dan liet ik dat staan en dan kwam er een vel op, gatsie.


Inderdaad, de soyamelk zonder suiker en zonder zout.

Libby het vel haalde ik dan met mijn vingers van de warme melk, want dat vond ik ook niet lekker.brrr.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2007 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Marij
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 6-2-2004
Berichten: 3098
Dieet: Atkins


  Reageer met quote
Vel op pudding is wel lekker, vellen op de melk bbbrrrrrrrrr, behalve als je veel vellen had, dan maakten we het fijn en dan met veel suiker smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2007 19:32    
Vrouw Weeggegevens   Wizz
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-12-2006
Berichten: 6167
Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten
Woonplaats: Drenthe


  Reageer met quote
hoera ik heb de melk gevonden bij Albert Heijn en de eerste poging staat nu in de koelkast - ik weet zeker dat het zonder slagroom ook erg lekker is! wel alleen voor het weekend bewaren, wizz, denk erom !

_________________
Moedig voorwaarts, ik BLIJF het proberen.... Wizz's Ups en Downs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2007 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Ik heb hem net op als ontbijt en hij is goddelijk en ik eet hem zonder slagroom natuurlijk Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2007 9:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3