Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Atkins wafels

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marijke65
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins Dukan combi

Reageer met quote
Hoi,
ik bleek het van de week op de wekelijkse markt hier te kunnen kopen. Mijn drogist had het niet en was erg verbaasd dat deze markt-drogist het wel had. Er staat op alleen voor uitwendig gebruik, maar volgens de Europese Commissie mag het al overal in Europa verkocht worden.
Heel veel succes. Marijke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 0:40    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Klopt, volgens de europesche commissie mag je het alleen op je huis smeren, maar wij weten natuurlijk dat de indianen het al als zoetstof gebruikten ook en zowel china als japan het al in heel veel etenswaren doen.
Misschien wordt het dit jaar nog goedgekeurd als levensmiddel in EU.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 6:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je antwoord. Heb je een idee in welke verhouding het tot suiker staat, ik heb gisteren wel een zalig dessert gemaakt met druppels, maar deed maar wat en zou het fijn vinden als ik een soort leidraad zou hebben. Groetjes Marijke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 17:08    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
http://www.leerwiki.nl/Wat_is_stevia
hier vind je je antwoord! gelijk ook wat geleerd, want het stevia flesje staat hier stof te vangen, omdat ik het eignelijk nog niet durf te gebruiken Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 17:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hihi, ik heb de Stevia druppels gisteren gebruikt en mijn man en ik leven allebei nog. Geen buikpijn gehad of andere gekke dingen, dus je kunt het (denk ik) rustig gebruiken. Succes en bedankt voor je antwoord en ik ga kijken op die site.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 apr 2011 0:31    
Vrouw Weeggegevens   Yuriko
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Atkins, sporten

Reageer met quote
Ben bijna geneigd een wafelijzer aan te schaffen Uitlachen

A balanced diet is a cookie in each hand Erg blij
De weg naar succes is bezaaid met talloze verleidelijke parkeerplekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 feb 2012 19:30    
Vrouw Weeggegevens   Morgan le Fay
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
En ik ga 1 dezer dagen de mijne zien op te sporen. Al zolang niet gebruikt. ohhh

De Sleutel tot Inzicht bevindt zich in Onszelf! Namasté
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 feb 2012 20:39    
Vrouw Weeggegevens   Morgan le Fay
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik zou wat hulp kunnen gebruiken. Ik heb vandaag de wafels geprobeerd te bakken volgens het allerbovenste recept, ik geloof van Cora. Ik vond de smaak wat flauwtjes en naar soja smaken maar daar kan ik met mijn fantasie wel iets mee doen.
Het probleem is dat ze niet knapperig werden en aan het wafelijzer bleven plakken. Ik neem aan dat dit met de dikte van het beslag te maken heeft maar ik heb exact gedaan wat er stond. Kan zijn dat ik andere proteïne gebruik, ik heb pure ei-wit proteïne gebruikt, erg poederig. Kan iemand mij helpen hiermee? Moet het zo dun zijn als bijvoorbeeld pannekoekenbeslag of meer richting deeg als brood?
Ik moest het echt in het wafelijzer smeren met een lepel. Ik had mijn ijzer wel ingevet.

Zou geweldig zijn als ik wat tips kan krijgen want ze lijken me erg handig als bodem of tussendoortje.

Ik heb nu de krummels die ik uit het ijzer haalde opgegeten met een lepel en een klein beetje geklopte ongezoete slagroom.
Ik zat er bomvol van hoewel ik maar een klein beetje heb genomen. Lachen

Groetjes en alvast bedankt Maaike.

De Sleutel tot Inzicht bevindt zich in Onszelf! Namasté
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 feb 2012 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Waar haal je sojapoeder?en proteinepoeder..is dat de poeder uit t blik van atkinsshake die ik gebruik voor de shake?.heb ook wel zin in een lekker wafeltje voor bij de koffie met weinig khdr.groetjesss kaatje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2013 13:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2