Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Lowcarb: kaas-tuc bacon-tuc en kipfiletchips

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   DeeDee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-11-2007
Berichten: 238
Dieet: normaal gezond voedinspatroon
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
De kaascracker kennen jullie al:
plakje rookkaas op bakpapier in de magnetron (mijn magnetron 1:15 min)
Lekker met of zonder beleg en heel gemakkelijk mee te nemen.

Nu bedacht ik me dat dit misschien ook wel met vlees kon. En eet ik als lunch kipfiletchips!

Plakje kipfilet (broodbelegplakjes) op bakpapier en in de magnetron. In mijn magnetron is dat voor een klein formaat kipfiletplakje 1 minuut. Heerlijk bruin en krokant. Net een goed gekruid chipje! Erg blij

Volgens mij kan het met nog veel meer soorten vleeswaren. Dus als je iets hebt uitgeprobeerd, laat het hier weten of het is gelukt of niet... smullen

_________________


~ Vet lijkt op geld. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen. ~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2009 12:11    
Vrouw Weeggegevens   DeeDee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-11-2007
Berichten: 238
Dieet: normaal gezond voedinspatroon
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
Oh ja, de binnenkant kan een beetje zacht blijven bij wat grotere ronde plakken. Eventueel kun je met een koekvormpje (ofzo) een kleiner rondje eruit snijden en de ring die dan overblijft apart in de magnetron doen. Dan heb je ook eens een leuke vorm om te eten.
Bovendien zijn de kipfiletrondjes ook een heel goede basis voor een belegd toastje! smullen

_________________


~ Vet lijkt op geld. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen. ~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2009 12:13    
Vrouw Weeggegevens   LightShadowCat
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 25-9-2009
Berichten: 1565
Dieet: Paleo-'ish'


  Reageer met quote
Goed idee, kan dit ook in de oven want ik heb geen magnetron (wil er ook geen...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010 11:47    
Vrouw Weeggegevens   zinnia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 21-4-2011
Berichten: 1081
Dieet: GBP- letten op koolhydraten
Woonplaats: weelde


  Reageer met quote
volgens mij moet het wel kunnen in de oven, zou de temp niet te hoog nemen , liever wat langer,
probeer het een keer als je oven toch heeft gedraaid om wat te bakken zou ik zeggen, voor 1 plakje is het een beetje een gek experiment Erg blij

met salami werkt het op dezelfde manier in de micrololf , dus kan me voorstellen dat het voor de oven ook kan
komt er ook nog een deel vet vandaan, wat zeker geen kwaad kan, wel etiketjes lezen, sommige salami heeft toegevoegde suiker !!

_________________
54 kilo kwijt middels gbp , nu low carb vanwege suikerovergevoeligheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 07 jun 2011 6:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1