Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Lowcarb: crepes

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moonhare Thessa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K

Reageer met quote
In Bretagne heb ik zulke lekkere crepes gegeten dat ik ze zelf wilde maken, alleen dan "gezond"

Dit recept kwam ik tegen en is erg lekker Lach

Ingrediënten:
45 gram sojameel
125 ml water
3 eieren
15 ml olie

Stop alle ingrediënten in de blender en mix tot een glad papje. Gebruik een koekenpan.
Doe wat olie in de pan, als deze heet is, voeg 3 eetlepels crepemix toe. Laat de crepes dun. Bak ze lichtbruin aan elke kant (ong. 1 minuut aan elke kant). Je kan ze een dag van te voren maken en bewaren in de koelkast met bijv. keukenrol ertussen. Ze zijn erg breekbaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Emha
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: preventief 'anti-kanker'

Reageer met quote
Moonhare Thessa schreef:
In Bretagne heb ik zulke lekkere crepes gegeten dat ik ze zelf wilde maken, alleen dan "gezond"

Dit recept kwam ik tegen en is erg lekker Lach

Ingrediënten:
45 gram sojameel
125 ml water
3 eieren
15 ml olie

Stop alle ingrediënten in de blender en mix tot een glad papje. Gebruik een koekenpan.
Doe wat olie in de pan, als deze heet is, voeg 3 eetlepels crepemix toe. Laat de crepes dun. Bak ze lichtbruin aan elke kant (ong. 1 minuut aan elke kant). Je kan ze een dag van te voren maken en bewaren in de koelkast met bijv. keukenrol ertussen. Ze zijn erg breekbaar.

Sojameel mag je in P-10 alleen gebruiken als het gegarandeerd niet genetisch gemanipuleerde soja is (en dan nog maar af en toe gebruiken).

Lijkt me heerlijk om echte Franse crepes te eten Erg blij

http://www.weegclub.nl/forum/emha-s-eetdagboek-p-10-t20084.html
"Als je regelmatig geluk hebt is dat geen toeval!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2010 6:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1