Auteur |
Bericht |
krentje1962 Weegclubfan voor het leven
|
|
Zuurkool voor 2 personen.
* pakje zuurkool van 500 gram. (goed uitknijpen zodat het niet te nat gaat worden)
* 1 grote rode ui
* een stuk van een rode punt paprika (ik heb twee oranje snack paprika's genomen want ik had niets anders..smaakte ook goed!)
* rookworst in plakjes gesneden
* scheutje slagroom (4 eetlepels)
* snuf kerriepoeder
* snuf nootmuskaat
* scheutje olijfolie
* theelepel sambal badjak
* paar schijfjes salami
Fruit in olijfolie de ui glazig. Doe de plakjes rookworst, paprika en salami erbij.. lekker even roerbakken totdat hij goed warm is.
Dan de uitgeknepen zuurkool erbij en dit mee roerbakken.
Kruiden erbij en tot slot de eetlepels slagroom.
Tip biologische zuurkool is zachter van smaak. Ook lekker met stukjes ananas of plakjes banaan._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 07 dec 2012 20:32 |
|
|
|
|
Ellen Beheerder
Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 54467 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Lekker, maar ananas en banaan mag niet bij Atkins.
Wijnazijn is ook lekker van smaak |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 10 dec 2012 14:57 |
|
|
Jodie1980 Mega Weegclubfan
Geregistreerd op: 6-10-2011 Berichten: 538 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Neede
|
|
Het ziet er heel lekker uit, maar kan me niet voorstellen dat het laag in calorieen is met rookworst, salamie en slagroom._________________ Ik ben niet aan het afvallen maar kilo's aan het loslaten, ik heb ze niet meer nodig namelijk!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 feb 2013 11:40 |
|
|
Ellen Beheerder
Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 54467 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Jodie1980 schreef: | Het ziet er heel lekker uit, maar kan me niet voorstellen dat het laag in calorieen is met rookworst, salamie en slagroom. |
Bij Atkins tel je geen kcal maar koolydraten |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 feb 2013 12:33 |
|
|
|
|
|
|
Ellen schreef: | Jodie1980 schreef: | Het ziet er heel lekker uit, maar kan me niet voorstellen dat het laag in calorieen is met rookworst, salamie en slagroom. |
Bij Atkins tel je geen kcal maar koolydraten |
Dat snap ik op zich maar dit gerecht staat onder het kopje Weight Watchers & Calorie Arm.. Volgens mij moeten dat toch de calorie arme gerechten zijn of zie ik dat verkeerd?_________________ Ik ben niet aan het afvallen maar kilo's aan het loslaten, ik heb ze niet meer nodig namelijk!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 feb 2013 13:00 |
|
|
krentje1962 Weegclubfan voor het leven
|
|
mmmm zeker mijn bril niet opgehad.. want daar hoort het niet thuis Nee. Ik dacht toch echt dit recept bij Low Carb geplaatst te hebben.
Nou ja.. sorry._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 feb 2013 21:08 |
|
|
Ellen Beheerder
|
|
Ik heb het al verplaatst.. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 feb 2013 21:54 |
|
|
|
|
Ellen schreef: | Ik heb het al verplaatst.. |
Goed bezig dames _________________ Ik ben niet aan het afvallen maar kilo's aan het loslaten, ik heb ze niet meer nodig namelijk!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 mrt 2013 11:20 |
|
|
|
|