Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Zou ik dan nu echt mijn kracht hervonden hebben???

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   angelavrx
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
het was weer een zware week voor mij, heb veel last van de warmte ,dus veel bewegen lukt niet echt.
heb ook een paar foute dagen gehad , te veel en slecht gegeten.
mijn probleem blijft zodra ik me niet lekker voel dat ik dan juist naar
de lekkere dingen grijp. ik blijf er deze keer voor vechten en ben toch een klein beetje afgevallen.
op naar een nieuwe week,
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Voor mij een toepasselijke naam voor een sprintje. Een aantal jaar geleden hier begonnen met afvallen en dat liep prima. Ik was 14 kilo kwijt. Vervolgens was mijn echtgenoot zijn baan kwijt, heb ik mijn bedrijf stop moeten zetten, huis verkocht, omgeschoold, nieuwe baan; 'dus' twee jaar lang niet opgelet met als gevolg: 20 kilo erbij ! Balen. Eind maart maar weer eens ingelogd hier en vol goede moed opnieuw begonnen. Dit keer met het voornemen om inderdaad krachtig genoeg te blijven om dit nooit meer te laten gebeuren. Inmiddels zijn de eerste 8 kilo's er af, dus wie weet....
Iedereen hier: veel succes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 9:23    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Goed bezig Minoes!! Hier ook een drukke week gehad,vandaar niet echt wat gepost. Woensdag de jubileumrun van de Rotterdam Running Crew gedaan door Plaswijckpark. Was weer erg leuk. Eten blijf toch een lastig punt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 16:12    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Milly, wil je mij verwijderen aub?

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 19:33    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Vlinderrr, jij ook veel succes!

Minoes, welkom, dat is al een heel goed begin zeg; 8 kg., top!

Milly24, met bewegen ben je in ieder geval goed bezig, ook dat is een belangrijk onderdeel van afvallen...eten is ook lastig, dat zullen we allemaal wel kunnen beamen. Volhouden en vallen en opstaan, dat is volgend mij de enige remedie Lachen

Angelavrx, dat is heel herkenbaar, eten bij niet lekker in je vel zitten. Vind altijd dat ik mezelf dan extra mag verwennen, maar waarom dat dan eten moet zijn...een filmpje, boek lezen, uitgebreid badderen, etc. zou ook verwennerij kunnen zijn. Maar ja, eten is toch het eerste waar ik naar grijp...
Hopelijk voel je je snel weer wat beter, helaas voor jou blijft de warmte nog even aanhouden.

Lisselotte, ik was dat met het Amerikaanse etentje. Ik ben in het weekend niet al te streng voor mezelf dus heb gewoon lekker meegedaan. Toen ik 25 kg. gewicht wilde verliezen (en dit ook heb gedaan) hield ik me in de weekenden ook aan het juiste voedingspatroon, maar nu het om een paar kg. gaat lukt het me wel met wat uitschieters in het weekend.

Afijn, voor nu zit mijn lunchpauze er weer op. Ik wens julli allemaal een fijne dag en succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 12:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pffff, aardig mijn best gedaan afgelopen week, maar helaas; de weegschaal geeft een gelijke score aan...en tja, die liegt niet Lachen

Komend weekend een en al feest: vanavond verjaardag van neefje, morgen BBQ van manlief zijn werk en overmorgen BBQ met onze duikvereniging. Hartstikke gezellig maar verleidelijk, ik moet oppassen dus. Gelukkig ook veel beweging in de planning.

Hoe gaat het met jullie? Ik zie al 2 groene hokjes, top!

Fijn weekend allemaal Heelblij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2018 8:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Erg stil hier...iedereen met vakantie?! Erg blij

Gister mijn verjaardag gevierd met een etentje,
gelukkig was de weegschaal lief voor mij vanmorgen,
niet teveel erbij...

Afijn, voor degene die dit leest;
fijne dag en zet ‘m op dames Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 8:07    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gelukkige verjaardag!!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 17:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje, Wish!

Ik vul mijn weekgegevens morgen in deze keer: het etentje van woensdag werpt nu zijn vruchten af vrees ik, gewoon 1 1/2 kg. zwaarder in een dag...ik was stomverbaasd.
Maar ben ook ongesteld geworden vannacht dus heb mijn hoop gevestigd op vocht vasthouden. Veel water drinken vandaag en hopen dat het morgen gunstiger is.

Alvast fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 8:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7