Auteur |
Bericht |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3864 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Oh geweldig Kelly!!! Mooie prestatie
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 16:54 |
|
 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 1240 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Blijham
|
|
Top Kelly, wat heerlijk...
Hoop dat het met Ulrike ook goed gaat?
En met Theo??
Ik ben hard bezig met de balans weer te zoeken en te vinden.
En dat wordt tijd, soms word ik moedeloos van mezelf.
Rommel nu al zo lang weer aan..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 dec 2020 8:27 |
|
 |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Goedemorgen allemaal,
Ik was 2 december: 118,9 kg. Zo blij en zelfs roomboter amandelstaaf op het werk kunnen afslaan.
Ik heb een feestjurk gekocht in maat 46, waar ik begin van dit jaar nog maat 50 droeg. Dit motiveert zo erg. Ik ga deze jurk aandoen op onze trouwdag 11-01-2021.
Vandaag krijg ik een roomboter amandelstaaf mee van mijn werk en een Tony Chocolonely melk pepernoot. Ik ga ze allebei bewust meenemen vanavond naar mijn ouders als ik daar op de koffie ga. Dan delen we het met het gezin, ipv dat mijn vriend en ik het samen opeten.
Ik wil morgen graag zelf kruidnootjes bakken met een gezond recept van Smulweb, ik ben erg benieuwd.
Een fijne Sinterklaas allemaal morgen.
Groetjes,
Kelly
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 dec 2020 12:01 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-8-2010 Berichten: 1240 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Blijham
|
|
Wat gaat dat goed Kelly, top hoor.
Ik ben de afgelopen week een pondje kwijt geraakt, dat geeft de burger moed.
En ik ga het gewoon volhouden nu. Klaar._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 dec 2020 20:02 |
|
 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1037 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Jullie gaan geweldig, allemaal: hoera!!
Alhier het kleine hikje van vorige week ook weer hersteld, gelukkig.
Momenteel bezig met de "Holiday challenge" van het Amerikaanse bedrijf Concept2, die geweldige roeimachines maken en sinds enige tijd ook home(dus fiets)trainers (met de curieuze naam "BikeErg"). Ze hebben ook een ski-simulator, maar daar begin ik niet aan. De roeier daarentegen hebben we hier al meer dan 10 jaar staan en sinds mei ook de fiets.
Met die holidaychallenge (van 26-11 t/m 24-12) roei en/of fiets je voor een zelf uit een lijstje te kiezen goed doel, in mijn geval artsen zonder grenzen. Daar heb ik inmiddels bijna 519 kilometer voor gesport (waarbij overigens de "gefietste" afstand slechts 50% meetelt, want dat gaat ongeveer twee keer zo snel als roeien (dus misschien wel tegen de 800km inmiddels ..)), wat resulteert in $18,72 (and counting ..).
Leuk initiatief natuurlijk en het houdt je behoorlijk van de straat, maar vooral ook stevig aan het trainen en (ook) daar doen we het voor, natuurlijk! (...)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 dec 2020 15:46 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

|
|
Wow Theo, petje af!!!
En ikzelf mag ook niet klagen, toch weer een paar onsjes kwijt deze week... ben er blij mee._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 13 dec 2020 18:28 |
|
 |
Kobie Super Weegclubfan

|
|
En wéér een groen vakje, hartstikke blij mee...._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 20 dec 2020 18:02 |
|
 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1037 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Netto de laatste anderhalve maand gelijk gebleven, waar binnen dus kerst & verjaardag & jaarwisseling.
Ik teken ervoor.
En nu weer crescendo er tegen aan: op naar de 85 (in mijn geval).
Ik geeft het nog drie maanden.
Iedereen een stukken leuker 2021 gewenst!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 jan 2021 21:10 |
|
 |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Iedereen de beste wensen!
Ondanks de omstandigheden heb ik van een gezellige kerstvakantie genoten. Kantoor was 2 weken dicht (ik werk in de bouw).
2 weken niet fietsen naar kantoor en lekker eten en geen keukenweegschaal gebruikt. Dit nieuwe jaar er weer vol tegenaan.
Mijn doel is om 80kg te wegen december 2021._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 04 jan 2021 15:34 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38843 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Beste deelnemers al weer een jaar voorbij waar we samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 jan 2021 14:03 |
|
 |
|
|